Fitness Seller

Gezocht Verstelbare Dumbells

Voor een powerlifter die misschien niet veel met dumbbells traint vind ik ze wel heel erg duur.
Als bodybuilder die waarschijnlijk veel vaker dumbbells gebruikt kan het misschien wel een goeie investering zijn.
Wisselt dat nu echt zo makkelijk van gewicht?
Voor een powerlifter zijn ze idd niet zo geschikt. Ja mag ze niet laten vallen e.d.

Super snel en makkelijk te wisselen. Eens je het een paar keer gedaan hebt wissel je 1 dumbell op 2 seconden.

Ik wissel tijdens een training wel veel van gewicht. En was het beu om steeds de schijven van de dumbellstang te wisselen.

Voor een powerlifter zijn ze idd niet zo geschikt. Ja mag ze niet laten vallen e.d.

Super snel en makkelijk te wisselen. Eens je het een paar keer gedaan hebt wissel je 1 dumbell op 2 seconden.

Ik wissel tijdens een training wel veel van gewicht. En was het beu om steeds de schijven van de dumbellstang te wisselen.
Ja, dat vaak wisselen is niet echt leuk met schijfjes.

Het is ook maar net wat je er mee wil doen.
Ik heb een paar setjes spinlocks 30mm voor bijv. biceps/triceps/side raisesen 1 olympische dumbbell voor rows, one arm presses.
Maar vaste dumbbells lijken mij het lekkerst maar wel erg duur.

Mocht je nog op zoek zijn, bij simpleproducts.de zijn verschillende uitvoeringen in de sale:

Vind de tweede wel erg mooi, deze is er ook in een uitvoering met een zwarte greep. Plus de greepdiameter is 29mm. Gebruik voor extra korting de code JULIAN011 Mocht je PayPal hebben dan zou ik daarmee betalen, is retour zenden kosteloos (mocht het nodig zijn).

Vaste (hexagon) dumbbells zou ik bij Sportbay halen, goedkoper heb ik ze niet kunnen vinden. Denk niet dat in deze dumbbells veel verschil zit qua kwaliteit, lijkt mij allemaal import. Deze zijn zelfs goedkoper dan de hexagons van Decathlon:

Het is ook maar net wat je er mee wil doen.
Ik heb een paar setjes spinlocks 30mm voor bijv. biceps/triceps/side raisesen 1 olympische dumbbell voor rows, one arm presses.
Maar vaste dumbbells lijken mij het lekkerst maar wel erg duur.
En nemen veel plek in en zo een ganse set wegt enorm veel. Kan belankrijk zijn als je op zolder ofzo traint.

• Like
Waarderingen: gose
Die 2e oly dumbbell heb ik!
Ze hadden me per ongeluk een ouder type opgestuurd zonder de zwarte coating en kreeg toen ook nog de helft van mijn geld terug. Ik wilde deze ook vanwege de greepdikte. Ze hebben ook nog echt korte oly dumbbells maar daar passen niet veel schijven op afhankelijk van welke sluiters je gebruikt.

Terug
Naar boven