XXL Nutrition

Vervanger voor Brinta?

Nutrix is erg goed te doen, zowel natural als vanille smaak. Of Bambix.

7(?) granenontbijt van de aldi

Mocht je nou niet van 'pap' houden dan hoef je het spul natuurlijk niet te koken, samen met wat nootjes, evt gedroogd fruit (of wat er ook in je voedingsschema past) kun je dit als muesli eten, door de yoghurt bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Probeer iets meer melk toe te voegen en iets minder brinta, een klein schepje suiker erdoor en het smaakt al een stuk beter, laat het niet te dik worden.

Ongelofelijke adviezen lees ik hier :o Suiker bijvoorbeeld is redelijk not done...
Gewoon havermout of volkoren brood.

Ongelofelijke adviezen lees ik hier :o Suiker bijvoorbeeld is redelijk not done...
Gewoon havermout of volkoren brood.

Pff, niet overdrijven he. Brinta is een hardstikke goed keus om te nemen als ontbijt, wanneer hij het echt niet naar binnen kan werken, kan een klein schepje suiker helemaal niet zoveel kwaad, of hij moet hard in de cut zijn. Vooral in de bulk is het absoluut niet 'not done'.

En anders gebruik je zoetstof ipv suiker.

Mja, ik heb er een ander gedacht over. Onnodige suikers zoveel mogelijk proberen te vermijden. Zoetstof is idd een goed alternatief. Tgoja en anders even proberen doorzetten en misschien dat je het na een tijdje wel gaat lusten... Bij mij was het in ieder geval zo met havermout.

Zo vies vind ik het niet - Lees veel dat de BBers hier in de cut bijna geen zuivel in hun schema hebben hoe doen jullie dat dan met de Bambix/Brinta/Nutrix ???

Havermout koken met water

nutrix is heerlijk lekker wegtepappen in de ochtend ;)

eet brinta droog in je bek slik het door met water
zo doe ik het ook
in 5 minuten 100 gr binnen
sochtends heb ik toch nooit tijd om echt te ontbijten

• Topic Starter Topic Starter
thx voor jullie reacties!
brinta mengen met halfvolle yoghurt is misschien wel de goeie optie,
laat ik dat morgenvroeg maar eens proberen dan :D

je kan ook altijd in de ochtend rijst met eitjes vreten :D

Bench(als ik weer eens pijn in mijn schouder heb), squat, leg press, side raise

Zo vies vind ik het niet - Lees veel dat de BBers hier in de cut bijna geen zuivel in hun schema hebben hoe doen jullie dat dan met de Bambix/Brinta/Nutrix ???

Brinta (of Nutrix) altijd met WATER!! Gewoon lekker koud in de shakebeker.. Het gaat in deze sport ook niet om hoe lekker het eten is, het gaat erom DAT je het moet eten. Die ochtendshakes waren vroeger ook niet mijn favoriet, maar je went eraan. Ik vind het nu een heerlijk ontbijt! Vooral met de chococinno whey van Performance erdoorheen. SUPER!

hoeveel brinta krijg jij in je beker met water dat het nog te drinken is?

Zo'n 60 gram, maar dan moet ik het meestal er al uitlepen hoor.. :D

Terug
Naar boven