AndroidHealthClinic

Vervanger voor Brinta?

Brinta all the way!!!

bikkelen is the key of havermout.

Eten jullie het dan koud of warm met water:rolleyes:

goeie vervanger muesley zitten ook meer kcal in dus hoef je niet zoveel van te eten

Muesli! Natuurlijk de variant zonder toegevoegde suiker, dus haver met nootjes en rozijnen. Erg lekker met melk, ik wissel het af met brinta als ontbijt.

En als je brinta eet moet je het heel verdund eten (met magere melk), zodat het vloeibaar blijft. Zodra het dik wordt is het niet meer te vreten en kan je het maar beter weggooien :). En ik doe altijd 2 theelepels suiker erin maakt het een toch stuk smakelijker.. en zo slecht is het niet om wat snelle koolhydraten binnen te krijgen als je net wakker bent.

Brinta happen is er goed in te jagen met water..
Valt me niks tegen..

Meer water past niet in mijn shakebeker..die zit al tot de nok gevuld. GEEN MELK!!!! Maar ik vind zo'n dik papje ook lekker hoor, maakt mij echt geen fl**ker uit. :)

Meestal heb ik een grote mok op weegschaal, weeg brinta af. Kan met melk er naast, of water natuurlijk;) en dan in mijn shake beker beetje brinta uit de mok en scheut melk erbij, vork pakken en roeren, weg drinken, en herhalen tot alles op is:)

Brinta (of Nutrix) altijd met WATER!! Gewoon lekker koud in de shakebeker.. Het gaat in deze sport ook niet om hoe lekker het eten is, het gaat erom DAT je het moet eten. Die ochtendshakes waren vroeger ook niet mijn favoriet, maar je went eraan. Ik vind het nu een heerlijk ontbijt! Vooral met de chococinno whey van Performance erdoorheen. SUPER!
Jij bent dan ook op een heel ander niveau met de sport bezig, eten moet bij mij gewoon lekker zijn. Als je het lekker vindt gaat het je niet tegen staan en eet je tevens veel meer calorieen die je nodig hebt voor de groei.

No milk, no life. Ik kom echt niet aan mn cals als ik al die shit met water moet drinken.

Ik zal het voortaan met water doen dan.

• Topic Starter Topic Starter
toch is musli beter te eten dan brinta, en musli bevat meer kcal's :D

Dat dit soort dingen ook echt een serieus topic worden.. ???

Misschien heb je het tot nu toe droog gegeten, het is de bedoeling het te mengen met water of melk en dan op te drinken, of warm te maken en als pap te eten ;)

Advies/tips: pak een pak Brinta in de supermarkt, neem het mee naar huis (of je betaalt moet je zelf weten), maak het klaar zoals ik net zei, eet/drink het op

Moeilijk? Nee, helemaal niet.

Nutrix bestaat dat niet meer of zo?
Kan het nergens vinden namelijk ...

Is dit wat de bambix eters eten?:>

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik doe altijd 90gram havermout mengen met 100gram water en 100gram magere melk (voor de smaak) daardoor heen doe ik een beetje druivensuiker voor de smaak en klaar.

Terug
Naar boven