wolter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n 60 gram, maar dan moet ik het meestal er al uitlepen hoor..![]()
. En ik doe altijd 2 theelepels suiker erin maakt het een toch stuk smakelijker.. en zo slecht is het niet om wat snelle koolhydraten binnen te krijgen als je net wakker bent.
Meer water past niet in mijn shakebeker..die zit al tot de nok gevuld. GEEN MELK!!!! Maar ik vind zo'n dik papje ook lekker hoor, maakt mij echt geen fl**ker uit.![]()
en dan in mijn shake beker beetje brinta uit de mok en scheut melk erbij, vork pakken en roeren, weg drinken, en herhalen tot alles op is
Jij bent dan ook op een heel ander niveau met de sport bezig, eten moet bij mij gewoon lekker zijn. Als je het lekker vindt gaat het je niet tegen staan en eet je tevens veel meer calorieen die je nodig hebt voor de groei.Brinta (of Nutrix) altijd met WATER!! Gewoon lekker koud in de shakebeker.. Het gaat in deze sport ook niet om hoe lekker het eten is, het gaat erom DAT je het moet eten. Die ochtendshakes waren vroeger ook niet mijn favoriet, maar je went eraan. Ik vind het nu een heerlijk ontbijt! Vooral met de chococinno whey van Performance erdoorheen. SUPER!

Nutrix bestaat dat niet meer of zo?
Kan het nergens vinden namelijk ...

Jah Brinta is niet echt lekker met water in me shake vandaar - ik las dat Nutrix goed is weg te werken dus ik denk laat ik dat eens proberen, moet ik het wel eerst vinden natuurlijk