Fitness Seller

Brinta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn geen Islamitische gemeenschappen of moskeeën in Nederland. Ja ik ben in Nederland.

I.S.N. als overkoepelende organisatie​

Samen met de Dierense Selimiye Moskee zijn er 144 moskeeën die onder de Islamitische Stichting Nederland vallen. De Islamitische Stichting Nederland (ISN) werd in 1982 opgericht onder leiding van het Presidium voor Godsdienstzaken in Turkije.

Volgens de Islamitische Stichting Nederland wel... maar goed.
Je mag dus wel whey gebruiken? Dan mag je ook zuivel gebruiken. Dat scheelt.
Ei en vis zou dan toch wel kunnen? (geen aasetende vis)

Dat zijn geen Moslims.
Er zijn geen Moslims in Nederland.
Als er geen moslims in Nederland zijn... Ben jij dus ook geen moslim 🙄🤣

In aanvulling op het filmpje wat ik eerder postte en aangezien Brinta van tarwe is gemaakt, heb ik de hulp van chatGPT even ingeschakeld:

De biologische waarde (BW) van tarwe-eiwit is relatief laag, meestal rond de 50-60. Dit betekent dat tarwe-eiwit niet alle essentiële aminozuren in optimale verhoudingen bevat voor menselijke eiwitsynthese. Het belangrijkste beperkende aminozuur in tarwe-eiwit is lysine.

Om de biologische waarde te verhogen, kun je tarwe combineren met andere eiwitbronnen die rijk zijn aan lysine, zoals:
  • Zuivelproducten (melk, yoghurt, kaas)
  • Peulvruchten (linzen, bonen, kikkererwten)
Als je veel tarwe-eiwit binnenkrijgt (bijvoorbeeld via brood of pasta), kan een combinatie met zuivel een goede manier zijn om een completer aminozuurprofiel te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Dank stel ik erg op prijs,, zeer leerzaam. En zeker nuttige info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven