XXL Nutrition

Vervolgkuur

Knospy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ook voor mij wordt dit mijn eerste post, ik ben momenteel bezig met Deca/Test/Masteron kuur.
Hiervan moet ik nog 3 weken. Ik doseer op 640/320/320 per week.
Momenteel zijn mijn stats: schommelend tussen de 76,5 - 77,5 kilo, 11% bodyfat en ik ben 1.72 groot en 21 jaar.

Mijn vraag dus is, wat raden jullie aan om hierna te nemen? Ik zelf dacht aan een maand test + winstrol te gaan nemen. Om zo wat harder en vasculair te worden. Of zou ik toch gaan voor een test+masteron wederom? Alleen dan zonder de deca. Mijn streven is hierna natuurlijk om droger te worden, maar niet teveel massa te gaan verliezen vandaar ook mijn test bij de winstrol.

Hopelijk kan ik een goed advies verwachten :-)

Bedoel je met bridge of eerst of en dan over tijdje weer ?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn excuses, ik bedoel inderdaad met bridgen.

dus je hebt net een bulk kuur gedaan en dan wil je gaan bridgen om dan te gaan cutten?

Wat een vreemde doseringen..

Als ik jou was was ik eerst of gegaan nu je had beter eerst kunnen cutten en daarna kunnen clean bulken als je nu gaat cutten gaat veel gewonne massa weg

Deca 600 test 300 :o yoloooo

Massa verliezen in een cut kuur na een bulkkuur is natuurlijk onzin, wanneer je geen cruise doseringen gebruik.

zou weekje of 5 cruisen op 250mg test, waarbij je op onderhoud eet. Daarna test/tren evt t3/clen erbij

1-5 test e 250 mg
6-18 test e 250mg
6-18 tren a 350mg
eventueel
8-9 clen 12-13 clen 16-17 clen
6-18 t3 50mcg

succes

12 weken tren Ace ?
Ook tren niet 2 weken eerder nokken dan testo?

Thanks voor de tips/advies!

Ik denk dat ik inderdaad eerst ga cruisen op test only, en hierna een cutkuur pak.
Verder weet ik dat de doseringen van 600/300/300 inderdaad vrij raar zijn maar hier ben ik nu al bijna klaar mee.
Ik waardeer natuurlijk ook de meningen hierover.
Verder wordt er dus aangeraden om test/tren met achteraf t3/clen te nemen na het cruisen?

Thanks voor de tips/advies!

Ik denk dat ik inderdaad eerst ga cruisen op test only, en hierna een cutkuur pak.
Verder weet ik dat de doseringen van 600/300/300 inderdaad vrij raar zijn maar hier ben ik nu al bijna klaar mee.
Ik waardeer natuurlijk ook de meningen hierover.
Verder wordt er dus aangeraden om test/tren met achteraf t3/clen te nemen na het cruisen?

600/300/300 is niet raar, 640/320/320 wel :p Tren kun je goed doen ja.

12 weken Ace is wel aardig lang, vooral omdat het 12 weken lang ED zetten is en dat gaat irritant worden op een gegeven moment, voor mij iig wel.

Gewoon tren E pakken en als kickstart tren ace doen?

Is zijn eerste keer tren, zou lekker met ace beginnen. Of 12 weken te lang is is persoonsgebonden, kan je niet van te voren zeggen. Ken mensen die doen 30 weken tren ace, zonder zware bijwerkingen.

En ik bedoelde clen/t3 tijdens tren en test uiteraard, niet achteraf.

Ik heb al eens tren/test gehad maar wel vrij laag gedoseerd. Echter merkte ik wel een beetje side-effects hieraan iets wat ik bij de Deca/Test/Mast niet heb ( Komt deels waarschijnlijk ook door de mast natuurlijk ). Daarom dat ik twijfel of ik nou nog een tren kuur ga pakken. En de side-effects waren niet heftig maar ik kreeg wel meer en meer puistjes op mijn rug.

Ik heb al eens tren/test gehad maar wel vrij laag gedoseerd. Echter merkte ik wel een beetje side-effects hieraan iets wat ik bij de Deca/Test/Mast niet heb ( Komt deels waarschijnlijk ook door de mast natuurlijk ). Daarom dat ik twijfel of ik nou nog een tren kuur ga pakken. En de side-effects waren niet heftig maar ik kreeg wel meer en meer puistjes op mijn rug.

Welke dosering deed je tren dan?

Als je echt geen puisten wil laat je toch roacuttane meelopen

welke dosering is hiervoor goed, 10/20 ed?

ben aan het overwegen het ook te doen

in je kuur alleen roa als je verder geen oral heb meedraaien ivm lever/17AA (je kent het wel)

als je niet heel gevoelig bent maar wel puistjes/meeëters krijgt zoals ik , zou ik 10mg ed laten meelopen (vooral na je kuur)

Terug
Naar boven