AndroidHealthClinic

Vervolgkuur

in je kuur alleen roa als je verder geen oral heb meedraaien ivm lever/17AA (je kent het wel)

als je niet heel gevoelig bent maar wel puistjes/meeëters krijgt zoals ik , zou ik 10mg ed laten meelopen (vooral na je kuur)

Oral gebruik ik niet. Tnx zal eens gaan kijken wat het voor me doet

• Topic Starter Topic Starter
Welke dosering deed je tren dan?

Als je echt geen puisten wil laat je toch roacuttane meelopen

Ik deed toen der tijd een 200 test - 400 tren. Maar ik kreeg toch behoorlijk puistjes / mee-eters op mijn bovenrug/schouders voornamelijk. En eigenlijk zijn die vanaf toen nog altijd wel zichtbaar. Helpt roa er echt zo tegen?

Ik deed toen der tijd een 200 test - 400 tren. Maar ik kreeg toch behoorlijk puistjes / mee-eters op mijn bovenrug/schouders voornamelijk. En eigenlijk zijn die vanaf toen nog altijd wel zichtbaar. Helpt roa er echt zo tegen?

Roa is troep, beter niet aan beginnen :) Ik zou die paar puisten gewoon voor lief nemen en wat vaker naar de zonnebank gaan.

Roa is troep, beter niet aan beginnen :) Ik zou die paar puisten gewoon voor lief nemen en wat vaker naar de zonnebank gaan.

Thanks voor de snelle reactie,
Ik ben aan het twijfelen om anders 300 test - 600 tren te gaan nemen, met misschien ook 300 masteron zodat de side-effects nihiel blijven. Uiteindelijk zal ik daar ook me 'doel' wat ik aan het begin van dit topic stelde mee bereiken gok ik.. Namelijk droger worden en niet al teveel massa verliezen. Denk eerder dat ik juist droger wordt en nog veel meer groei hiervan. En inderdaad natuurlijk zonnenbanken, helaas heb ik daar de komende 6 weken nog geen tijd voor.. Dus dat is iets voor daarna ;-)

En ook de tren 2 keer per week zetten ipv 1 keer kan al behoorlijk wat schelen :)

Je hebt de stats van je beginpost bijna aan het einde van best een flinke kuur. Kan ik hieruit opmaken dat je nog niet sporte voordat je aan deze kuur begon. Stel je hebt 6 kg (incl vet) gepakt zat je op 71 kg toen je begon XD

Je hebt de stats van je beginpost bijna aan het einde van best een flinke kuur. Kan ik hieruit opmaken dat je nog niet sporte voordat je aan deze kuur begon. Stel je hebt 6 kg (incl vet) gepakt zat je op 71 kg toen je begon XD

Ik snap je redenatie, en daar kan ik ook inkomen. Ik sportte ongeveer 2 jaar voor ik begon aan mijn eerste kuur. Echter moet ik toegeven dat ik algehele progressie wel vaak achterblijven vond. Ik ben ook eerlijk dat ik wellicht 'natuurlijk' er nog meer had kunnen uithalen maar daar is het nu allemaal te laat voor :-) en dat is ook een bewuste keuze die ik gemaakt heb.

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

En ook de tren 2 keer per week zetten ipv 1 keer kan al behoorlijk wat schelen :)

Ik ben aan het denken om Tren Ace te pakken en deze zelfs dagelijks of EOD te gaan zetten. Hier zal ik dan gaan pinnen in mijn kont maar ook in de quads of schouders.

Ace wordt dan iedere dag ;)

Terug
Naar boven