AndroidHealthClinic

[Verwijderen]

Peiling Peiling Kuurvoorstel 1 of 2

• Totaal stemmers
    14
Waarom niet gewoon 10 weken test e @ 500 mg per week, hCG @ 250 IU EOD (of 2x 500 IU EW), en 4 weken tamoxifen 20 mg ED of clomifeen 25 mg ED?

Edit: Gezien je stats: waarom niet eerst gewoon trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Dat eerste wat je voorstelt is de eerste kuur die ik nu heb alleen anders geformuleerd. Dus waarom niet alleen dat en ook een kutcuur daarna? Omdat ik naast het bulken ook wil cutten mbv spiermassa en dat met AAS wil bereiken.

Gezien mijn stats train ik al en wil ik het proces versnellen dmv AAS. Ik heb al vaker gebulkt en gecut en heb zo mijn huidige fysiek ontwikkeld. Of ik het maximale eruit heb gehaald kan ik niet zeggen, maar ik weet wel wat ik wil bereiken met AAS.

Ik zou met je huidige BF zeker niet gaan bulken maar eerder gaan cutten. Gewoon droppen naar 10 / 13 % en daarna lekker gaan bulken. Ik zou dan Test-E + kickstart pakken. Kun je gelijk ook wat meer gaan eten en zodoende minder vet aankomen. Ik denk dat je voeding ook ruk is want het feit dat je zegt dat je snel aankomt geeft al aan dat je niet strict op je voeding let. Dan kun je wel aanzetten met "ik kom snel aan" maar wij allemaal weten dat dat gewoon lariekoek is. Je eet dan gewoon teveel.

Mijn voedingsschema kan ik wel ff posten, dan kunnen jullie zelf oordelen. Zit rond de 3000 kcal.
Verder heb ik een endo somatype en kom ik gewoon makkelijk(er) aan dan ecto's, zowel vet als spiermassa :cool:

Voedingsschema.png

Waarom zo hoog in vet?

somatotype's bestaan niet! Hoe hardnekkig is deze mythe? Somatotypen theorie is een pseudowetenschappelijke psychologie theorie, die zegt dat je iemand persoonlijkheid kan bepalen aan de hand van zijn lichaamstype. Dus sowieso nooit bedoeld geweest voor fitness, en zelfs waar het wel voor bedoeld was -- psychologie -- is het onzin en onbruikbaar.

Ik prefereer vetten als brandstof over koolhydraten, o.a. omdat ze meer cals leveren, maar ook omdat ik mijn lichaam wil verzadigen met vetten zodat ik ze minder snel opsla (Ik kom van een low-fat diet).

somatotype's bestaan niet! Hoe hardnekkig is deze mythe? Somatotypen theorie is een pseudowetenschappelijke psychologie theorie, die zegt dat je iemand persoonlijkheid kan bepalen aan de hand van zijn lichaamstype. Dus sowieso nooit bedoeld geweest voor fitness, en zelfs waar het wel voor bedoeld was -- psychologie -- is het onzin en onbruikbaar.

Oke, dat van de psychologie wist ik niet eens dus dat bedoelde ik er niet mee. Verder geloof ik wel in somatypes, tot op zekere hoogte.

Ik prefereer vetten als brandstof over koolhydraten, o.a. omdat ze meer cals leveren, maar ook omdat ik mijn lichaam wil verzadigen met vetten zodat ik ze minder snel opsla (Ik kom van een low-fat diet).

Oke, dat van de psychologie wist ik niet eens dus dat bedoelde ik er niet mee. Verder geloof ik wel in somatypes, tot op zekere hoogte.

WTF :roflol: ga eerst eens verdiepen in voeding man.

Je komt snel vet aan, omdat je te veel eet. Zo simpel is het.

WTF :roflol: ga eerst eens verdiepen in voeding man.

Je komt snel vet aan, omdat je te veel eet. Zo simpel is het.

Ja, dat ontken ik toch ook niet. Heb nergens gezegd dat ik snel aankom als ik niet veel eet.
Maar ik ken gewoon mensen die veel en ongezond eten, amper of niet sporten, maar niet snel aankomen.
En ik ben het tegenovergestelde van dat. Ik eet (nu) veel, sport vaak en kom ook snel aan. Snap je?

Ja, dat ontken ik toch ook niet. Heb nergens gezegd dat ik snel aankom als ik niet veel eet.
Maar ik ken gewoon mensen die veel en ongezond eten, amper of niet sporten, maar niet snel aankomen.
En ik ben het tegenovergestelde van dat. Ik eet (nu) veel, sport vaak en kom ook snel aan. Snap je?

Dat verandert niets aan wat ik zeg. Ik snap wat je bedoelt verder, maar dan nog kom je met stellingen die nergens op slaan.

Vandaar dat ik zei ga je eerst verdiepen in voeding. Daar valt nog veel te leren voor jou en ook nog veel te winnen. Ga dan later je verdiepen in aas en daarna pas denken om het te gaan gebruiken.

Als je niet in staat bent een geschikt voedingsschema te maken dan gaat aas echt niet je oplossing zijn.

Oke, misschien heb je gelijk. Maar aldoende leert men en ik heb me voor mijn gevoel al genoeg verdiept in voeding. Ook heb ik verder geen ambities om voedingsdeskundige te worden, dus zal ik dat verder niet najagen :p

Oke, misschien heb je gelijk. Maar aldoende leert men en ik heb me voor mijn gevoel al genoeg verdiept in voeding. Ook heb ik verder geen ambities om voedingsdeskundige te worden, dus zal ik dat verder niet najagen :p

Vandaar dat ik het ook zeg. Je hebt je nog niet genoeg verdiept in voeding. En snap niet waar je het voedingsdeskundige ineens vandaan haalt, maar goed.

Maar "genoeg" is relatief. Zoals ik zei, voor mijn gevoel heb ik me wel genoeg verdiept in voeding. Zo weet ik bij.v dat als je een low-fat diet aanhoudt, dat je lichaam een tekort registreert en als gevolg sneller vet zal opslaan. Om dit mechanisme teniet te doen zorg ik dat ik voldoende vetten consumeer.
Daarnaast weet ik dat een insulinepiek ervoor zorgt dat je minder snel vet verbrand, en sneller vet opslaat. O.a. daarom prefereer ik vetten boven koolhydraten (+ ze leveren meer cals).

En ja omdat mijn totale calorie inname hoger ligt dan mijn onderhoud kom ik aan, zowel vet als spiermassa. Dat begrijp ik ook.

Zit ik ergens fout of klopt dit verhaal zo een beetje?

dus low fat betekend vet opslaan?

Lowfat icm met meer carbs ( om aan de caloriebehoefte te voldoen) zorgt voor meer insuline, meer insuline zorgt voor meer opslag van glucose als vet. Toch?

Nee te veel kcal in totaal zorgt voor opslag van vet. Als je boven onderhoud eet en je komt veel vet aan dan eet je te veel. Ben je naturel zou ik 1 gram vetten/kg lichaamsgewicht, 2 gram eiwitten/kg lichaamsgewicht en de rest carbs aanhouden.

Ja, oke dat begrijp ik en vind ik ook niet erg. Vond ik dit wel erg zou ik idd mijn vetinname verminderen.

Galen heeft gelijk
Je zou makkelijk nog de 80kg kunnen aanraken op 15%
Maar je bent ongeduldig.
Ik vind je vp, je houding en je knowledge alle 3 niet goed genoeg om te kuren
Eerst je voeding en training op orde,
paar kilo +/- 5 naturel pakken
Omlaag naar 9-10% vet
Dan eens denken over kuren

Heb op basis van de feedback mijn voedingsschema aangepast. Heb de gainer eruit gehaald en vetten verminderd, wat denken jullie van dit bulkschema??
b544sj.png

Terug
Naar boven