XXL Nutrition

[Verzamel-Topic] Arnold 2011

viel bijna in slaap tijdens de routine van Robert Piotrkowicz:p

man man, Branch

Zoo Dennis, wat een verschil met de Flex lijkt het

branch pakt hem

Branch conditioning is zoals al gezegd echt geweldig, zo hard en zo droog, hij pakt hem sowieso.
Z'n trainingsmaatje Johnnie ziet er trouwens ook niet verkeerd uit, de twee sterkste en meest hardcore mannen waarschijnlijk op het podium :D

Wow die zijn lenig:p

Dit deel is ook niet heel erg om naar te kijken :D

Ja doe mij selsea maar

Nice Lou krijgt lifetime achievement award! wat een baas is het ook

Laatst bewerkt:
FUAAARK, ik wil ook wel helpen met oil :D

1.branch
2.dennis
3.victor
4.evan
5.dexter
6.ronnie

Branch conditioning is zoals al gezegd echt geweldig, zo hard en zo droog, hij pakt hem sowieso.
Z'n trainingsmaatje Johnnie ziet er trouwens ook niet verkeerd uit, de twee sterkste en meest hardcore mannen waarschijnlijk op het podium :D

Eh wat? Alle respect voor JoJ maar no way dat hij de top 5 haalt als pro op een grote wedstrijd

Eh wat? Alle respect voor JoJ maar no way dat hij de top 5 haalt als pro op een grote wedstrijd

Dat zeg ik toch helemaal niet, vind hem alleen voor zijn 'klasse' er heel goed bijstaan. Met sterkste bedoel ik dat hij samen met Branch waarschijnlijk het zwaarste traint van alle contestants zoals verteld werd.

Maar over de uitslag, Branch natuurlijk terecht, had persoonlijk eerder Victor op de 2e plek gezien, qua symmetrie en bouw gewoon, maar Dennis heeft zich goed herpakt ;)

Laatst bewerkt:
Branch idd terecht winaar, jammer van Victor. Maar Evan is toch wel duidelijk the up and coming man voor de volgende jaren

Ghehe die Branch praat zo grappig

Oke en wat is de volledige uitslag?

hoeveelste is roelly :(

Terug
Naar boven