XXL Nutrition

[Verzamel-Topic] Arnold 2011

het lijkt wel of die bonac nog meer massa heeft als roelly. Maar als roelly dernaast staat zal dat wel meevallen:P

BOEM
ron_15211299447538.jpg

Echt wtf is this reallife? :eek:

Branch heeft een nieuwe fan erbij!

is ook zo, rug is zeker minder. Maar bij de front latspread en front abdominal/thighs zag je duidelijk zijn lats er ook uitknallen, dus hij heeft zich flink verbeterd.
Daarnaast is de bovenstaande foto gewoon ontzettend bruut.
Is van backstage

branch gaat zeker weer een grote kanshebber zijn voor top 3 op de O. het gaat dit jaar heel spannend worden tussen Jay, Phill & Branch hoop ik. En wie weet komt Kai wel met een topshape terug dit jaar

branch gaat zeker weer een grote kanshebber zijn voor top 3 op de O. het gaat dit jaar heel spannend worden tussen Jay, Phill & Branch hoop ik. En wie weet komt Kai wel met een topshape terug dit jaar

Afgelopen keer was hij 2e, en naar eigen zeggen heeft hij nog maar 1 doel in bodybuilding: 1ste. Hij heeft zichzelf ontzettend verbeterd tussen de O en de Arnold Classic. Het zou me niet verbazen als hij Jay een keer van zijn titel beroofd. In ieder geval gun ik het hem nu wel ontzettend.

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Frank Zane was daar? :eek:
Hoe awesome, en Lee Haney ook. :eek:

Afgelopen jaar was Phil 2e, niet Branch..

bedoel je deze??

8037_5_1.jpg

wel echt belachelijk groot verschil idd.

haha damn er moest eigenlijk ook nog een random ecto bijstaan :D

Terug
Naar boven