Milou
Cool Novice
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 14%
Sinds een tijdje (ik schat 5,6 maanden) word ik niet meer ongesteld. Hoe suf het ook klinkt; ik leg nu pas de link naar mijn vet% Ik dacht eerst dat het tijdelijk was door stress oid (ik ben altijd heel regelmatig ongesteld) maar ik heb geen gestresste/drukkere periode achter de rug ofzo.
Nou is mijn vet% nooit veel te hoog geweest denk ik, ongetraind ergens tussen 20-30% schat ik. Maar nu ben ik toch bang dat het te laag is. Het is heel gestaag omlaag gegaan, absoluut niet snel, en nou heb ik laatst weer een plooimeting laten doen en toen was het zelfs weer omlaag gegaan, en mijn gewicht ook iets. (wat ik raar vind, want ik ben veel intensiever aan KT gaan doen en meer gaan eten)
En ik vind het dus al helemaal niet cool als dat gewichtsverlies ook nog eens spiermassa zou zijn
De vraag: hoe slecht is het om op een laag vet% te blijven hangen? Kan die menstruatie weer terugkomen als het lichaam eraan gewend is laag in vet te zitten (of is dit een hele domme vraag
)
Vet% omhoog krijgen = nog meer eten? Of werkt het niet zo simpel? Ik wil niet weer slap/vettiger/hoe omschrijf ik het
eruit gaan zien!
Nou is mijn vet% nooit veel te hoog geweest denk ik, ongetraind ergens tussen 20-30% schat ik. Maar nu ben ik toch bang dat het te laag is. Het is heel gestaag omlaag gegaan, absoluut niet snel, en nou heb ik laatst weer een plooimeting laten doen en toen was het zelfs weer omlaag gegaan, en mijn gewicht ook iets. (wat ik raar vind, want ik ben veel intensiever aan KT gaan doen en meer gaan eten)
En ik vind het dus al helemaal niet cool als dat gewichtsverlies ook nog eens spiermassa zou zijn

De vraag: hoe slecht is het om op een laag vet% te blijven hangen? Kan die menstruatie weer terugkomen als het lichaam eraan gewend is laag in vet te zitten (of is dit een hele domme vraag
) Vet% omhoog krijgen = nog meer eten? Of werkt het niet zo simpel? Ik wil niet weer slap/vettiger/hoe omschrijf ik het
eruit gaan zien!

En schildklierfunctie checken. Dat 2e ok, maar ik ga niet naar zo'n doos die me doodleuk dingen vertelt die ik zelf ook wel weet, of dingen waar ik het niet mee eens ben