Fitness Seller

Vet op borst

NicknickP

Novice
Waardering
1
Hallo allemaal,

Ik train nu ongeveer 1,5 jaar.. Ben 9 kilo aangekomen voor de zomer.
In en na de zomer ben ik weer 6 kilo zoiets afgevalle (minder intensief trainen etc.)

Mijn probleem is: Ik heb vet op mijn borst (geen gynocomastie, heb ik laten checken).
Nu wil ik weer flink gaan trainen en eten maar ik heb het gevoel dat mijn borst steeds dikker wordt en dat vind ik niet prettig!
Zijn er manieren ofzo om het borst vet kleiner te maken en gewoon wel groeien? Zo niet, wat kan ik dan het beste doen?

Wat kan ik volgens jullie het beste doen?

Ik wil ook niet heel laag in vet percentage gaan zitten want ben van mezelf aardig smal.....

Alvast bedankt!

Nick

cutten als je het echt storend vind
mannen houden nu eenmaal sneller vet vast aan de borst / buik

Hallo allemaal,

In en na de zomer ben ik weer 6 kilo zoiets afgevalle (minder intensief trainen etc.)

Mijn probleem is: Ik heb vet op mijn borst (geen gynocomastie, heb ik laten checken).
Nu wil ik weer flink gaan trainen en eten maar ik heb het gevoel dat mijn borst steeds dikker wordt en dat vind ik niet prettig!
Zijn er manieren ofzo om het borst vet kleiner te maken en gewoon wel groeien? Zo niet, wat kan ik dan het beste doen?

Ik wil ook niet heel laag in vet percentage gaan zitten want ben van mezelf aardig smal.....

Alvast bedankt!

Nick

Dat hebben veel mannen. Ik heb het ook een beetje. Word wel steeds minder. Gewoon veel cardio en een goed voedingsschema.

gewoon keihard trainen eventueel een extra borstoefening pakken, lekker zwaar aanpakken die borst.

Minder pintjes lekken :p
Probeer een sport buiten je krachttraining bv zwemmen/lopen..

vet op de borst / tepels is echt heel erg klote dat betekent heel erg diep gaan in de cut heel erg diep toch voor mij

vet op de borst / tepels is echt heel erg klote dat betekent heel erg diep gaan in de cut heel erg diep toch voor mij

helemaal niet nodig. gewoon hard trainen en vet verbranden je hebt geen heel erg diepe cut nodig.
Zorg gewoon dat de pec's goed groeien en dat je vet verbrand dan komt alles goed, als je maar geduld hebt.

Om die van mij helemaal weg te krijgen doe ik nu elke training cardio tot 300 calorieën, en per training verhoog ik dit met 10. Dat komt je conditie ten goede en je verbrand uiteindelijk erg veel.

Ik wil ook eind februari ongeveer gaan zwemmen, gewoon omdat het erg lekker is en je er ook mooie spieren van kunt krijgen.

Hallo allemaal,

Alvast bedankt!

Nick

Toen ik begon met trainen(20.4%) had ik ook wat vet op de borstkast zitten en ik stoorde me er best wel aan. Zit nou op 15,5% en het is al iets minder. Ik heb ergens gelezen hier op de site dat je onder de 10% vet moet duiken wil dit hardnekkige vet aangesproken worden. Mijn sport instructeur zei ook dat het genetisch bepaald is waar het lichaam het vet verbrand, sommige eerst de borst an de dan de buik en bij de andere net andersom etc.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven