Fitness Seller

vet-percentage?

want2Bbig

Novice
Waardering
0
Allereerst sorry dat ik deze post in deze sectie plaats, maar ik wist niet goed waar ik hem moest zetten.

Ik wil gaan cutten over 3 weken, ik ben niet heel vet geworden maar het zouw ietsje droger kunnen, je ziet bijv. nu al wel buikspieren zitten.Ik zat op een site mijn behoeftes uit te rekenen maar ik weet mijn vetpercentage niet en op mijn sportschool kunnen ze dat niet doen.iemand ideeen om dat uit te rekenen, want zonder dit te weten gaat cutten denk k tog moeilijk worden, of k verlies teveel spiermassa wat zonde zouw zijn.
thnx alvast...

Nee cutten gaat niet moeilijk worden...

Je zegt zelf dat je al buikspieren ziet, dan zal het wel rond de 12% liggen.
Een paar % ernaast scheelt niet zo super veel Kcal hoor.

want2Bbig zei:
Allereerst sorry dat ik deze post in deze sectie plaats, maar ik wist niet goed waar ik hem moest zetten.

Ik wil gaan cutten over 3 weken, ik ben niet heel vet geworden maar het zouw ietsje droger kunnen, je ziet bijv. nu al wel buikspieren zitten.Ik zat op een site mijn behoeftes uit te rekenen maar ik weet mijn vetpercentage niet en op mijn sportschool kunnen ze dat niet doen.iemand ideeen om dat uit te rekenen, want zonder dit te weten gaat cutten denk k tog moeilijk worden, of k verlies teveel spiermassa wat zonde zouw zijn.
thnx alvast...
http://www.mybodycomp.com/members/login.asp

komt die Online Body Fat Monitor een beetje overeen met het percentage wat een normale vet meter aan geeft? of is de Online Body Fat Monitor juist nauwkeuriger?

grrrrr deze vraag zie ik ook veels te vaak kunnen ze daar niet een standaart antwoord voor maken?

koop een huidplooimeter die zijn overhet algemeen het betrouwbaarste

Of koop een spiegel, die zijn ook vrij betrouwbaar!

Terug
Naar boven