MuscleMeat

Vet% tijdens kuren

Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
Forumleden,

Wat is nou precies de theorie achter een vetpercentage rond de 10% tijdens het kuren en dan bedoel ik vooral met winstrol. Ik heb dat hier verschillende keren gelezen. Maar wat gebeurt er als je zal maar zeggen bij een vetpercentage van 15% gaat kuren met winstrol. Ik kan de literatuur nergens vinden zou iemand me het kunnen uitleggen of de literatuur aanwijzen?

Winstrol only is kut. En het wordt zeker niet met alleen winstrol aangeraden.
Lager vetpercentage zorgt voor minder problemen met oestrogenen, waardoor je weer minder snel bijwerkingen krijgt zoals gyno.

Precies zoals jasenko zegt plus het feit dat je bij mast winstrol primo niet echt het echte resultaat gaat ziet met die dikke pens eroverheen. Zet bijvoorbeeld voor de grap eens mast of primo op 12% vet en doe het daarna nog eens met 7 of 8%. Het verschil is het tweede antwoord :p het echte 'mast effect' zie je niet met een vet laagje

Precies zoals jasenko zegt plus het feit dat je bij mast winstrol primo niet echt het echte resultaat gaat ziet met die dikke pens eroverheen. Zet bijvoorbeeld voor de grap eens mast of primo op 12% vet en doe het daarna nog eens met 7 of 8%. Het verschil is het tweede antwoord :p het echte 'mast effect' zie je niet met een vet laagje

Als het voor een goede a:e verhouding is dan weet ik dat 200 mg mast gecombineerd met 500mg test e voldoende is. Met 750 mg test e, dan 300-400 mg mast.

Maar als je echt het 'mast effect' wil hebben, hoeveel zou je dan doseren? Laten we zeggen met 500mg test e en in de veronderstelling dat je lager dan 10% vet hebt?

Als het voor een goede a:e verhouding is dan weet ik dat 200 mg mast gecombineerd met 500mg test e voldoende is. Met 750 mg test e, dan 300-400 mg mast.

Maar als je echt het 'mast effect' wil hebben, hoeveel zou je dan doseren? Laten we zeggen met 500mg test e en in de veronderstelling dat je lager dan 10% vet hebt?

800 op zijn minst :o zou zelf 1000 aanraden

Finasteride ofzoiets helpt daar bij maar heb k zelf nooit hoeven gebruiken

Finasteride ofzoiets helpt daar bij maar heb k zelf nooit hoeven gebruiken
Niet echt, finasteride remt het 5-alfa-reductase enzym. Dit remt dus de omzetting van testosteron naar dihydrotestosteron.
Drostanolon (masteron) is een variant van dihydrotestosteron, hierbij is 5-alfa-reductase dus niet betrokken.

Niet echt, finasteride remt het 5-alfa-reductase enzym. Dit remt dus de omzetting van testosteron naar dihydrotestosteron.
Drostanolon (masteron) is een variant van dihydrotestosteron, hierbij is 5-alfa-reductase dus niet betrokken.

Kan de verkeerde naam zijn ervoor zoals ik al zei ik weet de naam niet en ik heb het nooit gebruikt haha

Oke thanks goed om te weten :) maar zijn geen middelen voor mij.. Heb gelukkig ook nooit last van haaruitval. Heb wel eens haren in de badkuip liggen na het douchen maar daar heb je het ook mee gehad

Meer vet betekend minder gains, blijkt uit onderzoek. Ze weten niet waardoor dat komt. Dus als je meer uit je kuur wilt halen kan je beter laag in lichaamsvetpercentage zitten. Maarja, strongmen hebben daar niet zo veel aan. Dus het is imo geen harde regel of iets.

Geen last gehad bij test/mast van acne. Alleen wat vettigere huid... Winstrol en andere tabs doe ik niet, vind deze geen meerwaarde hebben.

Terug
Naar boven