Fitness Seller

vet verlies borst

Titus2830

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
97kg
hallo
ik weet niet of ik mij ooit heb voor gesteld
maar ik lees al een tijdje mee op dit forum
maar mijn vraag is of men vet verbrand bij de borst door die te trainen
(beweerde iemand )
of gewoon zo als de rest met cardio enzo
al vast bedankt voor u antwoord
mvg

Nee, plaatselijke vetverbranding bestaat niet. Je kunt dus niet buikvet wegtrainen door veel je buik te trainen en hetzelfde geld voor je borst. Hiervoor moet je gewoon op of onder onderhoud eten in combinatie met cardio, waardoor je totale vetpercentage zakt. Dan zal ook het vet bij je borst verdwijnen.

• Topic Starter Topic Starter
oke dank u

Ik vroeg me altijd af, hoe snel je hoeveel vet kan kwijtraken op een normale manier...

Ik las op Bodybuilding.com 7 à 8 dagen /kilo vet... maar dat lijkt me absurd... of niet? ik zou dan denken dat je veel meer gaat verliezen als alleen vet als je t zo snel wilt doen..

Ik ben al pakweg 2.5 jaar aan t bulken, een cut gedaan die me niet goed liep.. wil het over een maandje opnieuw proberen

Ik vroeg me altijd af, hoe snel je hoeveel vet kan kwijtraken op een normale manier...

Ik las op Bodybuilding.com 7 à 8 dagen /kilo vet... maar dat lijkt me absurd... of niet? ik zou dan denken dat je veel meer gaat verliezen als alleen vet als je t zo snel wilt doen..

Ik ben al pakweg 2.5 jaar aan t bulken, een cut gedaan die me niet goed liep.. wil het over een maandje opnieuw proberen

je kan natuurlijk meer vet verlieze als 1 kilo per week

MAAR 1 kilo per week MAX is omdat het gezond is, te snel afvallen is niet goed voor een paar redene bv:
-snelle terugval
-slappe huid
-metabolisme naar de klote
-ondervoeding (dat nog veel meer nadele brengt)

dus ja je kan 3 kilo vet op een week afvallen
is het gezond? nee.

je vraagt wel kan het meer op een normale manier?
de normale manier is ongeveer 500kcal per dag onder onderhoud eten
als je dit doet dan zal je normaal niet veel meer afvallen dan 1 kilo per week nee (tenzij je ZWAAR overgewicht hebt)

aan topic starter
plaatselijk vetverbranden is inderdaad niet mogenlijk maar wat wel kan helpen is inderdaad de borst trainen zodat je hier meer gespierd wordt en dan valt het vet gewoon minder op maar het is er nog wel

Laatst bewerkt:
Poster hierboven is vergeten te melden dat de kans op spierverlies ook groter wordt als je tekort groter wordt. Een redelijk veilige richtlijn is een tekort creeeren van 20%. Dit komt gemiddeld vaak neer rond de 500 kCal per dag. In een week tijd creeer je dan een tekort van 3500 kCal dat ongeveer neerkomt op 0,5 KG vet per week.

Terug
Naar boven