Hej,
Ik ben sinds juni bezig met serieus afvallen maar de afgelopen weken merk ik dat ik niet meer afval en dat ik zelfs lichtelijk ben aangekomen.
Ik woog 126kg
ik weeg nu 108
lengte: 1m86
33% vet
mijn onderhoud zit volgens de harris benedict formule op 3574 kcal en mijn BMR op 2300
Nu weet ik dat de afgelopen maand of langer soweiso dik onder mijn BMR heb gezeten op 3-4 dagen na.
Na wat research bleek dat dit niet goed is dus nu ben ik op de 2500 kcal gaan zitten en ik merk dat ik lichtelijk aankom.....
Wat doe ik verkeerd?
ik sport 5 dagen in de week waarvan 30 minuten cardio en ongeveer 1 uur kracht per dag.
Mijn gemiddeld maaltijd voorheen:
1 proteine shake
300g kip,
150gr rijst
2 appels
Hiermee viel ik af tot 105 maar dit ging langzaam weer terug naar 107 terwijl ik misschien een enkele keer boven mijn BMR ben gekomen.
momenteel eet ik:
1 proteine shake
300gr kip
300 gr rijst
2 appels
2 bakken kwark
400 kcal aan sapjes / frisdrank
Hiermee ben ik ongeveer 1 kilo aangekomen maar ik dans nu dus al een aantal weken rond de 108kg.
Ik weeg en bereken al mijn maaltijden
Heb ik nu dus door onder mijn BMR te zitten mijn stofwisseling verneukt ?
Ik ben sinds juni bezig met serieus afvallen maar de afgelopen weken merk ik dat ik niet meer afval en dat ik zelfs lichtelijk ben aangekomen.
Ik woog 126kg
ik weeg nu 108
lengte: 1m86
33% vet
mijn onderhoud zit volgens de harris benedict formule op 3574 kcal en mijn BMR op 2300
Nu weet ik dat de afgelopen maand of langer soweiso dik onder mijn BMR heb gezeten op 3-4 dagen na.
Na wat research bleek dat dit niet goed is dus nu ben ik op de 2500 kcal gaan zitten en ik merk dat ik lichtelijk aankom.....
Wat doe ik verkeerd?
ik sport 5 dagen in de week waarvan 30 minuten cardio en ongeveer 1 uur kracht per dag.
Mijn gemiddeld maaltijd voorheen:
1 proteine shake
300g kip,
150gr rijst
2 appels
Hiermee viel ik af tot 105 maar dit ging langzaam weer terug naar 107 terwijl ik misschien een enkele keer boven mijn BMR ben gekomen.
momenteel eet ik:
1 proteine shake
300gr kip
300 gr rijst
2 appels
2 bakken kwark
400 kcal aan sapjes / frisdrank
Hiermee ben ik ongeveer 1 kilo aangekomen maar ik dans nu dus al een aantal weken rond de 108kg.
Ik weeg en bereken al mijn maaltijden
Heb ik nu dus door onder mijn BMR te zitten mijn stofwisseling verneukt ?