MuscleMeat

Vet verliezen onderbuik!

Ík heb een voedingsschema( Cut-schema ) van Big-T via persoonlijke begleiding hier en ben binnen 4 maandjes van 28% naar 16% gegaan en van 111kg naar 103kg gegaan en nu de laatste 3 weken doe ik er 30 a 45 minuten Cardio bij 2x per week VOOR de KT en moet zeggen me buikje gaat stukje bij beetje weg !!! ben nog niet droog zoals ik wil zijn wil 12% hebben en ga dan Cleanbulken ook via Big-T moet zeggen is de moeite waard !!! probeer dat eens Bliicard !!:thumb:

reclame maken mag toch niet? :trollface: Big -t ? :D

Wat heb je ervoor betaald dan?
Vertel dat dan ook;)

Hoezo cleanbulken op 12%?

reclame maken mag toch niet? :trollface: Big -t ? :D

Wat heb je ervoor betaald dan?
Vertel dat dan ook;)

Hoezo cleanbulken op 12%?

GEEN reclame ik geef advies en mijn ervaring Mack10 ;-)

1 week kost 59 euro's 2 weken is 89 euro's

Hoezo 12% dit is op advies van Big-t dan schijnt je basis het beste te zijn ....

Zo, die Big T verdiend lekker dan :D

Maar goed dat het helpt voor je.

Wat ik vind (mening)
Ben je keihard aan het cutten naar 12% (en in jou geval kom je van ver) en dan weer bulken en dan sta je zo weer op 15/16.

is toch zonde?;)

Maar we gaan offtopic:P

Wat ik vind (mening)
Ben je keihard aan het cutten naar 12% (en in jou geval kom je van ver) en dan weer bulken en dan sta je zo weer op 15/16.

is toch zonde?;)

Dat zal de reden zijn waarom ie 12% adviseert !! maar weer on-topic !

• Topic Starter Topic Starter
het blijft moeilijk de 1 zegt dit en de ander zegt dat haha

Ziet mijn eetschema er verder wel goed uit?

wat ik gister hoorde is dat ik mijn bambix met eiwit en water voor het slapen gaan misschien beter kan vervangen door kwark?

en mij cardio zal ik gaan verhogen van 15 naar 20/25 minuten na elke training (crosstrainer) doe ik altijd en wil ik graag blijven doen als dat kan!! een loopband heb ik de grootste hekel aan

Dus ga me wat meer verdiepen in HIIT training en wil dat dan op de crosstrainer gaan doen!

Wat ik vind (mening)

is toch zonde?;)

Cleanbulk is anders dan gewoon keihard bulken...
Zal echt niet direct van 12 naar 15 gaan.

Ik doe in de cut nog wat insanity naast mijn KT.
Ik train in de ochtend en 1-2x per week doe ik Insanity en 2x per week hardlopen.
God letten op voeding doet de rest...

onzin? ik studeer L.O. en bewegingswetenschappen waarvan ik in mijn 2de jaar hogeschool zit voordien heb ik 6jaar sportschool gedaan.
Er is mij altijd geleerd om koolhydraten zoveel mogelijk om in de ochtend en middag te nemen omdat ze s'avonds amper te nut komen ,door de koolhydraten stijgt de bloedsuikerspiegel en komt het metabolisme weer op gang, wat je op dit moment juist niet wilt (toch?). ( en je gaat idd niet verdikken als je onder je voedselschema blijft maar ze hebben amper nut..)

het is veel beter om bijna alleen maar eiwitten te nemen in de avond toe of ben ik er nu zo vekeerd in ?

verder was ik gewoon geïnteresseerd in zijn antwoord, je kan altijd bij leren...

Mooie studie dan als ze dat nog steeds adviseren..

Op de plek waar jij het meeste vet hebt is de plek waar jij het liefst het weg wilt hebben.
Dus gewoon doorzetten en knallen.

Kwark er sowieso uit;)

Wat dat 15 minuten onzin is ?
sorry maar wil je dat echt weten ? of is dit, laten we is kijken waar we mee te maken hebben ?

ben niet van gisteren hoor, ook al denken veel mensen dat :(

Maar pas na een uur + begin je vet te verbranden (altijd zo geleerd), dus 15 minuten is zonde van je tijd...
tenzij je HIIT dus doet......

Leg ik het nog uit :o
goed ik ga weer verder met eten....tot vanavond...:D

Laatst bewerkt:
onzin? ik studeer L.O. en bewegingswetenschappen waarvan ik in mijn 2de jaar hogeschool zit voordien heb ik 6jaar sportschool gedaan.
Er is mij altijd geleerd om koolhydraten zoveel mogelijk om in de ochtend en middag te nemen omdat ze s'avonds amper te nut komen ,door de koolhydraten stijgt de bloedsuikerspiegel en komt het metabolisme weer op gang, wat je op dit moment juist niet wilt (toch?). ( en je gaat idd niet verdikken als je onder je voedselschema blijft maar ze hebben amper nut..)

het is veel beter om bijna alleen maar eiwitten te nemen in de avond toe of ben ik er nu zo vekeerd in ?

verder was ik gewoon geïnteresseerd in zijn antwoord, je kan altijd bij leren...

Ik heb een vriend die hetzelfde heeft gedaan zoals jij en hij adviseerde mij om tijdens de cut te zwemmen om m'n spieren 'een betere vorm te geven', ook wat binnenkant borst oefeningen. :rolleyes:

Ik ga akkoord met je dat je je koolhydraten voornamelijk s'morgens en s'middags moet eten ivm energie. Maar dat was de issue niet, jij zei 'probeer tegen de avond toe bijna tot geen koolhydraten te eten zorg dat je er genoeg in de ochtend en middag binnen hebt en zo zal je nog sneller afvallen..'. Daar ging ik op in omdat het niet zo is dat je koolhydraten dat je dan inneemt in vet verandert gewoon omdat het avond is.

Zelfde met bv eiwitten, stel je hebt tegen de avond (hypothetisch gezien) precies op je onderhoud gegeten. Nu heb je nog honger en je wil bv nog 300-400kcal aan eiwitten eten, dan maakt het niet uit of het 'schoon' voedsel is (eiwitten) of koolhydraten. Je zit boven je behoefte van die dag en als je dit een tijdje doet zal je vet aanzetten.

Dus simpel weg koolhydraten schrappen s'avonds is onnodig als je qua eten de rest van de dag onder je onderhoud eet. Bv ik zit nu in de cut, gisteren voor het slapen 50-60gram ijs gegeten en 25gram pure chocolade.

probeer tegen de avond toe bijna tot geen koolhydraten te eten zorg dat je er genoeg in de ochtend en middag binnen hebt en zo zal je nog sneller afvallen..

Dit werkt bij mij. De lovehandels zullen sneller verdwijnen. Ik heb mij er bij neergelegd dat er hier en daar 'reserves' blijven zitten. Als je niet teveel massa wilt verliezen....

Wat dat 15 minuten onzin is ?
sorry maar wil je dat echt weten ? of is dit, laten we is kijken waar we mee te maken hebben ?

ben niet van gisteren hoor, ook al denken veel mensen dat :(

Maar pas na een uur + begin je vet te verbranden (altijd zo geleerd), dus 15 minuten is zonde van je tijd...
tenzij je HIIT dus doet......

Leg ik het nog uit :o
goed ik ga weer verder met eten....tot vanavond...:D

in de zin van vetverbranding wel, maar calorieverbanding gaat toch de hele dag door, dus imo is 15 minuten cardio ook effectief?

Dit werkt bij mij. De lovehandels zullen sneller verdwijnen. Ik heb mij er bij neergelegd dat er hier en daar 'reserves' blijven zitten. Als je niet teveel massa wilt verliezen....

Wat er werkt bij je is dat je meer kcal verbrand dan dat je er eet, niet dat je vet verliest omdat je minder of geen koolhydraten s'avonds eet en daarom verlies je je lovehandels enz.

wat een op en top bro science weer hier. Heerlijk al die mythes weer boven water brengen zoals dat 15 minuten cardio geen zin heeft, of je geen carbs mag eten savonds.

wat uiteindelijk voor vetverlies zorgt is een kcal tekort , hoe je dit bereikt, ofwel minder eten ofwel extra cardio maakt niet uit. Als jou onderhoud bijv 2500kcal is en jij eet 2500kcal en verbrand in die 15 minuten cardio 200kcal heb je al een tekort van 200 wat dus voor vetverlies zal zorgen. (losstaand van dat dit niet veel zal zijn, gezien 1 kilo vet 9000kcal is)

evenals het verhaaltje dat je savonds geen carbs mag eten, wat een onzin. Het enige wat telt is dat je je eiwitten binnen krijgt en een kcal tekort hebt aan het einde van de dag.

wat een op en top bro science weer hier. Heerlijk al die mythes weer boven water brengen zoals dat 15 minuten cardio geen zin heeft, of je geen carbs mag eten savonds.

wat uiteindelijk voor vetverlies zorgt is een kcal tekort , hoe je dit bereikt, ofwel minder eten ofwel extra cardio maakt niet uit. Als jou onderhoud bijv 2500kcal is en jij eet 2500kcal en verbrand in die 15 minuten cardio 200kcal heb je al een tekort van 200 wat dus voor vetverlies zal zorgen. (losstaand van dat dit niet veel zal zijn, gezien 1 kilo vet 9000kcal is)

evenals het verhaaltje dat je savonds geen carbs mag eten, wat een onzin. Het enige wat telt is dat je je eiwitten binnen krijgt en een kcal tekort hebt aan het einde van de dag.

+1

Scheelt mij weer typen :thumbs:

Terug
Naar boven