MuscleMeat

Vet verliezen

PrincessLola

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
59kg
In juli ga ik in buitenland meedoen ana een bikinicontest. Nu vollop in de voorbereiding. Brn uit op wat advies vandaar dit topic.

Voedingsschema nu:

'S ochtends 45 gr havermout met water, een mandarijn en een 40 gr eiwitshake.
Kcal: 220, eiwit: 47 gr

Tussendoor 120 gr vis (makreel) en 175 gr rauwkost en 1 ei
Kcal: 466, eiwit: 38 gr

Lunch 110 gr witte rijst, 110 gr kipfilet en 100 gr rauwkost
Kcal: 582, eiwit: 38 gr

Tussendoor een grapefruit
Kcal: 45, eiwit, 0,6 gr

Avondeten 75 gr witte rijst, 110 gr biefstuk of tartaar, 150 gr verse groente
Kcal: 433, eiwit: 34 gr

Voor trainen 40 gr eiwit shake en amino
Kcal: 3,55, eiwit: 40 gr

Na het trainen 40 gr eiwit shake en amino
Kcal: 3,55, eiwit: 40 gr

Totaal: kcal: 1753, eiwit: 238 gr

Trainingsschema:
Maandag: benen, hamstrings - 6 x 10 (gewicht wisselt), 20 min cardio
Dinsdaga: kuiten - 6 x 10 (gewicht wisselt), 35 min cardio
Woensdag: rug en biceps - 6 x 10 (gewicht wisselt), 20 min cardio
Donderdag: rust
Vrijdag: triceps, schouders en borst - 6 x 10 (gewicht wisselt), 20 min cardio
Zaterdag: spiergroepen die meer aandacht nodig hebben en 20 min cardio

Verliezen van vet gaat nog niet snel. Ben daarom benieuwd naar meningen enn adviezen.

Zijn er hier vrouwen die ervaring hebben met clenbuterol, t3, t4 of steckers? Zo ja wat is jullie ervaring/dosis enzo?

Voordat je naar de zware middelen gaat grijpen (die echt niet nodig zijn) kan je het beste eerst de sticky's raadplegen hier op het forum. Daar kan je ook je onderhoud berekenen en kijken of je voedingsschema klopt.

Heb je begeleiding of doe je alles zelf? En wat vind je niet snel genoeg gaan? Wat is je vetpercentage en hoeveel wil je verliezen? Het moet wel realistisch zijn natuurlijk

Ik zou ook even kijken of je kcal intake van 1753 klopt, want je ontbijt moet volgens mij al meer dan 220kcal zijn. Ook je postworkout van 3,55 kcal ziet er een beetje raar uit als het geen typo was. Daarbij is je eiwitiname met 238g echt heel hoog voor jouw lengte en gewicht. Maar als je de stickies leest dan zul je dat al snel zien denk ik.

Clen enzo zou ik niet aan beginnen :)

• Topic Starter Topic Starter
@ Wieteke, bedankt voor je reactie.

Ik doe t allemaal zelf zondrer begeleiding. Zit er wle over na te denken. Mijn vetpercentage momenteel is 18,3% gemiddels verlies ik per 2 weken 1% en daar valt nog wel meer te behalen denk ik. Voor de wedstrijd wil ik op dr 13% zitten dagt zou mooi zijn.

@ Ferociousfeline, ook jij bedankt voor de reactie en de tips. Ik ga er mee aan dr slag!

2% per maand is echt wel netjes hoor!
Zeker als dat lukt zonder honger te lijden of naar zwaardere middelen te grijpen. Ik zou lekker zo door gaan totdat je op een plateau komt.
En dan bovendien eerst wat meer (HIIT) cardio toevoegen.

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Eet je na je training niet meer?

• Topic Starter Topic Starter
AdFan, thx voor je reactie. Tot nu toe is dit mij zo afgegaan zonder middelen inderdaad.
Thx voor de tip. Ga ik proberen. Na het trainen eet ik inderdaad niet meer soms nog wel eens een appel ofzo.

Hallo,
Ik weet niet goed waar te gaan met mijn probleem.
Mijn ex-vriend heeft mij een kuur dianabol laten nemen terwijl ik dacht dat dit clenbuterol was om af te vallen :(
Dit is nu ongeveer 4 maanden geleden ik heb een potje van 100 pillen volledig opgebruikt en ben opgeblazen als een ballon!! Ondertussen is er al 12 kilo af door naturel intensief sporten en diëten maar ik maak me zorgen. Mijn armen staan vol haar, pijnlijke borsten, overmatige haargroei op onderbenen, bovenbenen, donshaartjes in het gezicht en donshaartjes op buik en rug.. Kan iemand mij aub helpen? Alvast bedankt.
xxx

Hallo,
Mijn ex-vriend heeft mij een kuur dianabol laten nemen terwijl ik dacht dat dit clenbuterol was om af te vallen :(
Dit is nu ongeveer 4 maanden geleden ik heb een potje van 100 pillen volledig opgebruikt en ben opgeblazen als een ballon!! Ondertussen is er al 12 kilo af door naturel intensief sporten en diëten maar ik maak me zorgen. Mijn armen staan vol haar, pijnlijke borsten, overmatige haargroei op onderbenen, bovenbenen, donshaartjes in het gezicht en donshaartjes op buik en rug.. Kan iemand mij aub helpen? Alvast bedankt.
xxx

If true, niet daten met een mong**l.

Briljante actie wel, als je je vriendin echt zat bent.

Die pijnlijke borsten dat gaat wel weer over maar dat haar dat is definitief volgens mij. Dat gaat allesinds niet terug worden zoals vroeger.Had je dan niet door na een week of 2 dat er iets mis was???

Hallo,
xxx
Ja het is wel degelijk waar en niet zozeer om mee te lachen eigenlijk :)

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Hij was me niet echt "zat". Hij wou meer dat geen enkele man nog naar mij keek.
Extreme jaloezie dus..
Ik maak mij zorgen en heb echt een oplossing nodig.
Mijn huisdokter wil een oestrogeenkuur voorschrijven maar ik weet niet of dit wel zal helpen?
Ik heb gelezen dat dianabol ook kan omzetten in oestrogeen, misschien vandaar de pijnlijke borsten en de donshaartjes overal dan door de testosteron? Ik merkte dat ik was bijgekomen vooral aan mijn gezicht en armen maar hij zei dat het water was dat zich ophoopte en dat ik na de kuur minstens 10 kilo zou verliezen.
Beetje naiëf van mij om dit te geloven maar dat heeft er niet echt iets mee te maken.
Ik zoek meer iemand die mij ECHT kan helpen en hiermee ervaring heeft.
Dames die dianabol hebben gebruikt of ook hetzelfde hebben meegemaakt of iemand met kennis van het middel.
Alvast bedankt :) x

Terug
Naar boven