AndroidHealthClinic

Vetborsten probleem

thecris14

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
80kg
Hallo mensen,

ik ben een jongen 16 jaar ik ben 1,76 en ik weeg nu 80 kg. (volgensmij overgewicht?)
Ik heb zeg maar borsten, als eerste wat ik dan zeg ik vindt het serieus niet leuk, je ziet andere jongens normaal, en ik heb van die vetborsten, hoe train ik ze weg ?, wat kan ik er tegen aan doen? kijk maar hoe ze nu eruit zien in bijlage

19082010220.jpg - 16722

Lichte gyno denk ik ...

OT : Gewoon cutten, maar ik zou eerder eerst cleanbulken ...

Minder vreten en meer verbranden ,simple as that.

valt erg mee hoor ;)
je kan 2 dingen doen waarmee JIJ je fijn vind voelen.
1. Cleanbulken ( staat wel in sticky hoe en wat)
of 2, cutten( staat er ook;))

gewoon lekker hard trainen...gaat het vet wel weg hoor...3daagse split...na kt nog ff 15/30min cardio...liefst s'ochtens cardio s'avonds kt maar daar moet je maar net tijd voor hebben...
En ff voedings sectie ff door gaan spitten en deftig voedingsschemaop gaan zetten...zou op onderhoud gaan zitten maar wel met hogen eiwit inname!

Ga naar 'n sportschool...dus niet naar 'n laf health centertje of zo...losse gewicht zijn da shit...meestal zullen deze ook betere begeleiding hebben(niet onbelangrijk op jou leeftijd)

Succes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ahume waar staat het over cleanbulken en cutten ben nieuw hier enzo :P

bij de SEARCH knop vriend.
Cutten is verstandiger in jou geval. Krachttraining combineren met cardio, en daarmee je vetpercentage zien te verlagen

cardio 45 min lage intens 5 x in de week + full body workout en dieet . Succes met je doelen.

hey lekker wijf, schrijf je in voor zwangerschapsgymnastiek.

Ik hoop voor je dat een moderater je IP banned 14 jarige denkt grappig te zijn. Je praat hier wel over iemands lichaam die er al mee zit.
Heb je misschien geen idee van.

Je vetpercentage valt volgens mij wel mee.
Door allerlei hormonale veranderingen in je lichaam kunnen dit soort ''vet borsten'' ontstaan. Veel mannen krijgen na hun 40e hier ook last van. Als je hier aanleg voor hebt, zul je er helaas altijd gevoelig voor blijven.
Maar... als je je vetpercentage goed laag weet te houden zal het zeker meevallen.
Lees eens goed de stickies door op dit forum, dan kom je waarschijnlijk al een heel eind.;)

Het is niet normaal dat je dit over iemand anders zegt. Waarschijnlijk zit je bijna in de pubertijd en denk je nu opeens stoer te moeten doen tegenover anderen o.i.d. Ga ergens anders je tijd verdoen, maar ga het iig niet doen bij iemand die met zijn lichaam zit.

Terug
Naar boven