MuscleMeat

Vetinaire AAS voor mensen ?

stoffelpower

Novice
Waardering
0
weet iemand hier toevallig wat er aan AAS via de dierenarts is te krijgen en zijn de namen dan ook anders ?

of welke producten worden bij dieren toegediend die ook voor mensen werken ?

buiten clenbuterol , weet ik eigenlijk niet veel over de producten die zo te krijgen zijn.

Heb wel goede contacten met dierenartsen maar die weten niet wat voor mensen werkt vandaar.

Is allemaal hetzelfde. Vraag naar stanozolol, boldenone, testosteron etc met de stofnaam en geen merknamen zeggen.

Ik meen dat de controle op deze risico-producten wel een stuk strenger is dan bijv in belgië ed

Kijk uit wat je zegt gozer, Ik ken er toevallig ook één en er zijn er maar 3 in heel Nederland. Aangezien belgié nog kleiner is..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb geinformeerd, maar de vetinair vertelde dat hij bepaalde producten wel kon krijgen maar niet in pure vorm alleen in combinatie met andere middelen

Wat is waarmee gecombineerd als ik vragen mag ?

tip: spuit geen middlen die bedoeld voor paarden zijn. beter voorkomen dan genezen.

haha zegt iemand die een week geleden nog tren overwoog ! Stalin.. oude communist hehe

je weet dat hinnikken dan een bijwerking kan zijn he.....

Als je Fina-zetpillen neemt wel ja

• Topic Starter Topic Starter
van welke dieren is het veiliger dan ?

De producten die je terug vind bij ug-labs zijn 'veilig'.. Boldenone,Trenbolone,Stanozolol etc

Good old clenbuterol van die asma paardjes

:cool:

Laatst bewerkt:
vetinaire bold word wel vaak gebruikt...

vloeibare clen gebruikt een kennis van mij en bold natuurlijk.

Tren is vetrinair Eq ook,deca ook,clen

Terug
Naar boven