MuscleMeat

Vetpercentage lager brengen voor de zomer :)

ItsDiego

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
66kg
Vetpercentage
14%
Hallo, dit is meschien een stomme vraag maar kga het toch vragen ik wil m'n vetpercentage rond de 7-8% die is nu 13.1 maar ik drink proteïne shakes om gewicht bij te komen is het juist om die shakes te drinken en te werken aan m'n vet percentage ? ??? En hoe zou ik het best m'n vetpercentage verlagen hoe zou ik dit het beste doen ? Alle tips zijn welkom danku wel :)

Daar ben je mooi op tijd mee

Duck face avatar, 55kg 1.65 - wil lager vetpercentage.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_lsqcuxiPRK1qlyjivo1_500.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo, dit is meschien een stomme vraag maar kga het toch vragen ik wil m'n vetpercentage rond de 7-8% die is nu 13.1 maar ik drink proteïne shakes om gewicht bij te komen is het juist om die shakes te drinken en te werken aan m'n vet percentage ? ??? En hoe zou ik het best m'n vetpercentage verlagen hoe zou ik dit het beste doen ? Alle tips zijn welkom danku wel :)

Wil je afvallen of aankomen dan zou jij jezelf eerst over voeding moeten gaan inlezen, pff dat ik deze moeite nog doe zeg. Check de stickies!

En natuurlijk is het belachelijk als je op 55 kg bij 13 procent wilt afvallen, maar dat is je eigen keus.

1. beschrijf duidelijk je doel
2. vertel ons concreet wat je op een dag eet
3. beschrijf hoe je training eruit ziet
4. lees de stickys
5. gebruik punten, komma's en hoofdletters :eek:

Ts, hangt van meer factoren af. Doe gewoon wat je moet doen, en kijk waar je uitkomt. Uiteindelijk wil je toch het best haalbare?

Nee.

Kies 1 van de 2.

Sonja bakker dieet?

fl**ker een eind op met die trut..
die heeft echt alles over geschreven aka Copy Paste :mad:

Succes met krimpen.........

ik snap hem wel, hij wilt abs voor de bitches zonder z'n explosieve gains in te leveren. Dilemma's dilemma's

Terug
Naar boven