AndroidHealthClinic

vetpercentage omlaag

mijn bf% is 12

je bf kan je naar beneden werken door verstandig te eten en veel te bewegen.

• Topic Starter Topic Starter
k heb nooit echt op mijn voeding gelet wel ben k nu begonnen met cardio 12 min fietsen en 12 crosstrainer en drink ik 2 liter water per dag

24 minuten is prima als jet het met een hoge intensiteit doet (interval training)

24 min cardio en dan 3 tot 4 x per week k begin met 12 min fietsen dan doe ik mijn krachttraining en sluit ik af met 12 min op de crostrainer en ik doe het ind met interval verder probeer ik minimaal 6 x per dag kleine porties te eten en ook gezond te eten veel groente en fruit ik gebruik geen suplementen

ik moet omlaag tot ongeveer 15-18%

Verhoog je eiwit inname!!! en verlaag je koolhydraten ietsjes.
Teveel fruit is ook niet goed;)
Cardio begin 5 minuten is prima, en op het eind minimaal 30, en dan wel aardig doorlopen!!!
Maar dat is mijn mening ;)

ik heb het aan een vrouwelijke bodybuilder gevraagd in de sportschool waar ik train,en die heeft mij de tip gegeven om gewoo nsimpel op een loopband te lopen. 5minuten op een snelheid van 5 kmpu,5 min op een snelheid van 5 kmpu tegen een helling van 5% en 15 minuten tegen een helling van 10%.Ik val hier vrij goed en snel mee af.

Verder loop ik ook elke training een kwartier hrad en thaiboks ik +/- 4 uur in de week.

k ben 1,80
gewicht van 96 kilo
een vetpercentage van 22%
wat is jullie advies om mijn vetpercentage omlaag te krijgen
bereken je onderhoud, stel dan een voedingsschema op met gezonde producten, dus geen koekjes, snoepjes of frieten, waarbij je ongeveer 500kcal onder je onderhoud zit, zorg dat je ongeveer 30% van je calorieen uit eiwit haalt, 40% uit koolhydraten en de rest uit GOEDE vetten.

ga 3 a 4x per week 30 a 45 minuutjes cardio doen, dus bijvoorbeeld de crosstrainer, hometrainer, loopband op 70% hartslag, oftewel een tempo waarbij je zinnen kunt uitspreken zonder buiten adem te raken.

voorderest, lees eens rond hier, zat info.

onder je onderhoud zitten, training intenser maken, cardio na je krachttraining, koolhydraten en eiwitten samen eten

Terug
Naar boven