Fitness Seller

vetpercentage schatting

Dusky

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Hey mensen,

ik heb net een paar fototjes gemaakt, niet de beste kwaliteit helaas, maar ik vroeg me af of iemand iets kan zeggen over m'n vetpercentage.

Eerst posten voordat je de spoiler leest: :P

Ik heb namelijk net m'n vetpercentage laten meten, met huidplooimeting en ik vroeg me af of het klopte. Er kwam 18% uit, terwijl het ongeveer een maand geleden 15,5% was en ik heb de laatste paar weken van die maand gecut. Ik was tamelijk teleurgesteld dus. Vooral aan m'n triceps en in m'n zij zat veel vet, daar kan ik inkomen, aangezien ik m'n triceps ook tamelijk vormeloos vind, vooral op foto 3 en 4. Dus ik was benieuwd of jullie dit konden bevestigen.

Foto op 23-03-2012 om 16.38.jpg

Foto op 23-03-2012 om 16.39.jpg

Foto op 23-03-2012 om 16.41 #2.jpg

Foto op 23-03-2012 om 16.43.jpg

Foto op 23-03-2012 om 16.47.jpg

Laatst bewerkt:
Denk 16-17%

17% je buik geeft nog niet veel definitie, je schouders wel maar je knijpt ze een beetje samen. Armen lopen beetje voor op de rest samen met benen zoals ik het zie!

Edit: dat je triceps 'vormeloos' is op foto 3 en 4 is niet zo raar toch, je spant daar immers je biceps aan. Persoonlijk vind ik het wel meevallen trouwens.

Laatst bewerkt:
15/16%

15%.... -.-

17/18% is het wel hoor.

• Topic Starter Topic Starter
17% je buik geeft nog niet veel definitie, je schouders wel maar je knijpt ze een beetje samen. Armen lopen beetje voor op de rest samen met benen zoals ik het zie!

Edit: dat je triceps 'vormeloos' is op foto 3 en 4 is niet zo raar toch, je spant daar immers je biceps aan. Persoonlijk vind ik het wel meevallen trouwens.

Thanks. M'n buik mist idd definitie, daar probeer ik nu voor te trainen. Waarom m'n armen voorlopen weet ik niet precies. Die groeien gewoon best snel denk ik. Dat zei de begeleider in de gym ook ooit. Benen lopen idd voor, dat komt door een aantal maanden Stronglifts. En m'n borst lijkt achter te lopen/loopt achter omdat ik een (lichte) vorm van pectus heb.

wel 16+ denk ik ja, maar train je alleen je armen ofzo?

Nee, ik heb zelfs het afgelopen half jaar m'n armen niet (geisoleerd) getrained. Ik heb tot maart stronglifts gedaan en nu ben ik 2 weken bezig met een 3 daags split schema. Zie mijn log.

Maar goed, die 18 kan dus wel kloppen. Maandag krijg ik iig mijn eetschema en dan hoop ik toch echt wat procenten kwijt te raken.

Ga er vanuit dat je huidplooimeting hooguit 1-2% afwijkt (of je moet het fout gemeten hebben), hoger dan 18% zal het iig niet zijn.

Toch nog maar even naar de voeding kijken, als je af wil vallen maar juist bijkomt.

Ga er vanuit dat je huidplooimeting hooguit 1-2% afwijkt (of je moet het fout gemeten hebben), hoger dan 18% zal het iig niet zijn.

Toch nog maar even naar de voeding kijken, als je af wil vallen maar juist bijkomt.

Ik heb het niet zelf gemeten, de begeleider in de sportschool heeft het gemeten. En we hebben vrijdag ook over een voedingsschema gepraat, dat heeft ie maandag klaar liggen, dus dinsdag begin ik daarmee. Thanks voor de reactie iig. :)

Terug
Naar boven