AndroidHealthClinic

Vetpercentage verlagen

Evelyn

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
57kg
Vetpercentage
21%
Hey folks,

ik heb hier vroeger al eens een logje aangemaakt, maar kan het niet direct meer terug vinden.

Ik ben terug aan de slag gegaan in de fitness, samen met een voedingsschema.

Doel: vetpercentage verlagen.

Programma fitness:

Maandag: biceps en tricpes + 30min cardio (hartslag 70%)
Dinsdag: borst en rug
Woendag: buikspieren en glutes + 30min cardio (hartslag 70%)
Donderdag: schouders + 30min cardio (hartslag 70%)
Vrijdag: benen + lichtjes uitfietsen
Zaterdag: rust
Zondag: 30min traplopen (HIIT)

Stats:

Leeftijd: 26
Lengte (cm): 165
Totale lichaamsgewicht (kg): 57,0
Vetpercentage: 21,5%
VVM: 44,7
Activiteitsfactor: 1,55

kcal per dag Harris-Benedict Katch-McArdle

BMR 1387 kcal 1336 kcal
Onderhoudsniveau 2150 kcal 2072 kcal
Cutten 1935 kcal 1864 kcal
Bulken 2365 kcal 2279 kcal

Zijn er zaken die ik nog kan verbeteren? Alle tips zijn meer dan welkom.

Groetjes.

Bijlagen

VP met tang gemeten?

En hoeveel ga je nou eten dan?

• Topic Starter Topic Starter
maar het is dus je doel om je vp te verlagen, is spierbehoud dan ook belangrijk? want alleen afvallen is simpel, weinig eten en veel bewegen.

verder ziet je schema er oké uit, je kan bijvoorbeeld die mayo schrappen, mayo heb je niets aan.
ik zou verder die olijfolie vervangen voor lijnzaad, hier zit omega 3 in. en probeer het even, als je bijvoorbeeld in de avond meer honger krijgt kan je eventueel wat van een andere maaltijd pakken en daarbij eten.

verder is het toch proberen, als je na 2 weken verschil merkt werkt het, merk je geen of weinig verschil zou je toch moeten gaan aanpassen.

7 dagen trainen... das pittig

• Topic Starter Topic Starter
maar het is dus je doel om je vp te verlagen, is spierbehoud dan ook belangrijk? want alleen afvallen is simpel, weinig eten en veel bewegen.

verder ziet je schema er oké uit, je kan bijvoorbeeld die mayo schrappen, mayo heb je niets aan.
ik zou verder die olijfolie vervangen voor lijnzaad, hier zit omega 3 in. en probeer het even, als je bijvoorbeeld in de avond meer honger krijgt kan je eventueel wat van een andere maaltijd pakken en daarbij eten.

verder is het toch proberen, als je na 2 weken verschil merkt werkt het, merk je geen of weinig verschil zou je toch moeten gaan aanpassen.

Spierbehoud is toch ook wel belangrijk. :)
Minder gaan eten en meer bewegen om af te vallen, ga ik niet bepaald doen, heb zelf nog momenten op de dag dat ik een hongergevoel heb.

En idd, ik ga het eens op deze manier proberen.

Terug
Naar boven