Fitness Seller

Vette Dragonball Z/GT filmpje

mmm.. good ol' memories
Moet wel eerlijk zeggen dat GT me nooit zo heeft kunnen boeien als Z

Oke.. euh.. generatiekloof? :o

M'n jongste broertje volgde het altijd wel.. vette shit! (volgens hem ;))

De t*ring...ik heb gelijk zin om al die afleveringen weer te zien.

nooit gekeken en zeker ook niet van plan

vette shit :D vroeger altijd veel gekeken

Ik keek vroeger ook wel, hoewel ik me telkens irriteerde hoe langdrader de afleveringen waarde kon ik het toch niet laten :p

Dragonball Z is echt zalig.
Maar soms kon ik me er ook wel aan irriteren dat ze daar 5 minuten niets stonden te doen en dan ineens de aflevering gedaan was :D

Het blijft vet, vooral de Cell Games natuurlijk, dat is wel mijn favoriet, hoe Cell ineens van badass mother****er ineens zwaar geowned wordt zonder nog iets terug te kunnen doen :D

Dragonball Z is echt zalig.
Maar soms kon ik me er ook wel aan irriteren dat ze daar 5 minuten niets stonden te doen en dan ineens de aflevering gedaan was :D

ik kreeg altijd het schijt van die nutteloze tussenstukjes (met bulma enzo)

Als ze nu de DBZ reeks opnieuw zouden uitzenden van eps 1 -eps 276 ik weer voor de buis gekluisterd zit. Er werd idd vaak te veel geluld. Dan stonden ze 10 min aan elkaar te vertellen hoe sterk ze wel niet waren en wat ze allemaal met elkaar gingen doen en dan kwam de eerste klap en dan hoorde je die kerel:'' Next time at dragonball Z''. Sigh....

Als ze nu de DBZ reeks opnieuw zouden uitzenden van eps 1 -eps 276 ik weer voor de buis gekluisterd zit. Er werd idd vaak te veel geluld. Dan stonden ze 10 min aan elkaar te vertellen hoe sterk ze wel niet waren en wat ze allemaal met elkaar gingen doen en dan kwam de eerste klap en dan hoorde je die kerel:'' Next time at dragonball Z''. Sigh....

Op tv zendde ze soms subs uit, dus andere muziek en stemmen als het origineel, dat was echt zwaar klote, dus ik downloadde alles gewoon toendertijd.

Maar het zou idd vet zijn als ze het weer op nieuw uitzenden, misschien dat de dbz rage dan terug komt, dat zou wat zijn zeg :D

:o:o:o:o:o

dialoog uit de cell games, voordat cell tegen goku gaat vechten ging ongeveer zo:
cell: "lets skip the warm-up goku, i feel like going all out"
goku: "yeah, thats fine by me"
5 afleveringen later:
cell: "ok, i'm warmed up now, can we begin fighting for real now?"
vegeta: "that was just a warm-up:eek: damn you kakkarot, you make me look like a p*ssy"
10 afleveringen later:
cell: "i thought we were done with the warm-up"
goku: "you weren't going all out either"
cell: "oke NOW we're going to start fighting for real"
en dan na 20 afleveringen beginnen ze eens echt te vechten en geeft goku meteen op:D, nuttloze shit:roflol:

Filmpje blijft wel heerlijk samen gesteld trouwens :D
'k zou ook wel terug naar dbz kijken moesten ze het uitzenden

dialoog uit de cell games, voordat cell tegen goku gaat vechten ging ongeveer zo:
cell: "lets skip the warm-up goku, i feel like going all out"
5 afleveringen later:
cell: "ok, i'm warmed up now, can we begin fighting for real now?"
vegeta: "that was just a warm-up:eek: damn you kakkarot, you make me look like a p*ssy"
10 afleveringen later:
cell: "i thought we were done with the warm-up"
goku: "you weren't going all out either"
cell: "oke NOW we're going to start fighting for real"
en dan na 20 afleveringen beginnen ze eens echt te vechten en geeft goku meteen op:D, nuttloze shit:roflol:

Dat kan niet want van het begin naar de cell games, dus ep 150, vechten ze nog niet eens, en 20 afleveringen erna, is gohan al ssj2, dus je overdrijft flink :p

Terug
Naar boven