XXL Nutrition

Vette Dragonball Z/GT filmpje

De t*ring...ik heb gelijk zin om al die afleveringen weer te zien.

Filmpje blijft wel heerlijk samen gesteld trouwens :D
'k zou ook wel terug naar dbz kijken moesten ze het uitzenden
x2

Ik heb nooit echt GT gekeken.. Is er misschien nog een saga van GT die iemand kan aanraden? Ik heb bijv. nooit de Brolly saga gezien, of die rode kerel die ook in dat filmpje voorkomt.. alleen 2x heel Z gezien:P

de brolly saga is tog nooit op tv geweest?

x2

Ik heb nooit echt GT gekeken.. Is er misschien nog een saga van GT die iemand kan aanraden? Ik heb bijv. nooit de Brolly saga gezien, of die rode kerel die ook in dat filmpje voorkomt.. alleen 2x heel Z gezien:P

GT lijkt me te overdreven, Brolly vind ik ook geen zak aan.

Die films sucken helemaal, alleen de Bardock Special en The History of Trunks zijn wel ok.

heb vorige week een stel filmpjes zitten kijke op internet ben gestopt na cell daarna komt volgens mij majin buu saga? of garlic jr saga? binnekort ok maar ff kijke weet het nie meer presies
heb trouwens laatst ok de film gezien van dbz goku is een ecto daar waardeloze film!

Ik heb echt serieus alle aflevering gezien, een boel zelfs dubbel:D

heb vorige week een stel filmpjes zitten kijke op internet ben gestopt na cell daarna komt volgens mij majin buu saga? of garlic jr saga? binnekort ok maar ff kijke weet het nie meer presies
heb trouwens laatst ok de film gezien van dbz goku is een ecto daar waardeloze film!

Na de cell saga krijg je de buu saga, maar daarvoor een hoop gelul en gebeurtenissen o.a. gohan die naar school gaat enzo, geen klote aan dus.

Bruut :D

Nog mensen die die rommel op school vroeger hebben getekend :P?

vond namelijk net zelf een oude foto van een oude tekening in me oude fransschrift.. :o

Toevallig laatst nog Dragonball en Dragonball Z gedownload :D Tofste anime ooit imo. Komt er trouwens nog iets voor Dragonball? Wil eigenlijk alles vanaf begin kijken. ;)

Dat waren nog eens tijden :).

Dat is voor kinderen.

Terug
Naar boven