Fitness Seller

Vette horrorfilm

Insidious :(
A nightmare on elm street
The thing
the mist

insidious zuigt echt hard.. vriendin zat al een jaar te zeiken dat het engste film ooit is blabla dus met halloween hebben we hem gezien en ik vond er nix aan :mad:

Ju-on, white, wrong turn en braindead mag natuurlijk ook niet ontbreken ook al is het meer comedy.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 15:13 ----------

insidious zuigt echt hard.. vriendin zat al een jaar te zeiken dat het engste film ooit is blabla dus met halloween hebben we hem gezien en ik vond er nix aan :mad:
Lol, ik viel in slaap bij insidious.

Insidious was echt te slecht voor woorden :roflol:

Verder al veel topics over dit onderwerp geweest.

the divide als je je lekker k*t wilt voelen. Wel minder horror :P

Waar ging insidious over ook alweer?

Tale of two sisters

Rec
Paranormal activity
The Amityville Horror
Rose Red
I Spit On Your Grave (gister gezien, zieke film)

Vind sowieso alle films goed met spookhuizen.

Hoe heet die ene film met die Big Brother setting ook alweer? Dat er maar 1 overlevende mag overblijven om eruit te kunnen.

Hoe heet die ene film met die Big Brother setting ook alweer? Dat er maar 1 overlevende mag overblijven om eruit te kunnen.

The Cabin in the Woods. Of bedoel je The Hunger Games?

Deze is ook nog niet vermeld;

cover-n%20Richard%20Donner%20The%20Omen%20Gregory%20Peck%20Lee%20Remick.jpg

The Texas Chainsaw Massacre (1974),The Thing (1982), Spit on your grave (2010) en The Mist zijn nog niet vermeld.

Deze vind ik onderschat:

Hatchet 1/2 en Jeepers Creepers 1/2 zijn ook wel lachen.

You srs? :roflol:

1. insidious
2. mirrors
3. the ring
4. the blaire witch project (moet je van houden & ff inkomen)
5. the it (deze keek ik toen ik jong was en vond ik toen echt creepy:P, ik denk dat die nu niet meer zo eng is maar goed)

Zal je idd van moeten houden.. Damn wat vond ik die slecht.

The it vroeger ook gezien toen ik klein was, sliep toen niet zo heel erg lekker. :D

Insidious :(
A nightmare on elm street
The thing
the mist

Ben ze nu net allemaal aan het binnen halen. Lang geleden dat ik die gezien heb. Volgens mij was ik een jaar of 6 hehe. :)

Terug
Naar boven