LytsePier
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 89kg
Hoe heet die ene film met die Big Brother setting ook alweer? Dat er maar 1 overlevende mag overblijven om eruit te kunnen.
Cube (1997)?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heet die ene film met die Big Brother setting ook alweer? Dat er maar 1 overlevende mag overblijven om eruit te kunnen.
Nee "ironhide", ik zeg The Mist voor de grap, altijd lachen hé.
House on Haunted Hill.
Topic heeft me wel weer op wat ideen gebracht. Horror is toch een beetje een 'vergeten' genre voor me meestal.
Ook niet.
Die mensen worden gewoon bewusteloos gemaakt en worden wakker in een compleet geisoleerd huis, waar ze te horen krijgen dat er maar 1 overlevende uit kan komen.
Ook niet.
Die mensen worden gewoon bewusteloos gemaakt en worden wakker in een compleet geisoleerd huis, waar ze te horen krijgen dat er maar 1 overlevende uit kan komen.
Saw II had zo'n verhaal volgens mij, maar is niks engs aan

Ook niet.

Rec
Paranormal activity
The Amityville Horror
Rose Red
I Spit On Your Grave (gister gezien, zieke film)
Vind sowieso alle films goed met spookhuizen.