Fitness Seller

Vette horrorfilm

Klinkt niet als enge film met nachtmerries als gevolg die Serbian film. Meer gewoon ziek of zie ik dat verkeerd ?;s

Klinkt niet als enge film met nachtmerries als gevolg die Serbian film. Meer gewoon ziek of zie ik dat verkeerd ?;s

klopt maar van welke gewone horrorfilm heb je tegenwoordig nog nachtmerries? Deze is uniek en ok mss verschiet je niet zo hard maar je denkt achteraf tog van wtf was dit??

Hey,

De lange avonden zijn er weer dus tijd om vroeg het bed in te duiken en een film te kijken !! Ik ben opzoek naar een paar leuke horror films dus bij deze:

Wat is jullie top 5 horror films.

Heb niet meteen een top 5 (moet ik nog meer films voor zien) maar hier al wat gepost: http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/realistische-horror-324039/#post7264135 (volgorde is random)

Maar het hangt af van wat voor horror jij precies wilt...

Het probleem dat ik heb met de meeste horrorfilms is dat er veel te weinig belang gehecht wordt aan de karakters, hoe ze ontwikkelen, en welke band het publiek ermee krijgt. Alle goede horrorfilms hebben goede ontwikkeling van de karakters, alle slechte hebben dit nauwelijks.

Tweede punt is dat er suspense moet zijn, het publiek moet een beetje het gevoel hebben dat het niet helemaal begrijpt waarom iets gebeurd, en dat moet er ingehouden worden. Ook dit zie je terug bij de toppers en bijna nooit bij de slechte.

Derde punt is dat horror niet gelijk staat aan smerig. Het publiek kan meer onder de indruk zijn door iets niet te tonen dan wel.

Dus dat zijn een beetje mijn voorwaarden voor een goede, aangrijpende horrorfilm. Natuurlijk kan een horrorfilm ook luchtiger zijn, maar dat is weer een heel ander genre imo (denk aan The Evil Dead trilogy).

Ja wat BigT zegt
daarnaast vind ik een film die alleen bestaat uit schrikmomenten geen horror

Net Serbian Film gekeken
verwachtingen waren hoog qua sickness, en die zijn ook wel redelijk voldaan, viel eerlijk gezegd wel mee als ik sommige mensen erover hoorde praten
had het plot wel redelijk snel door al, maar vond die allerlaatste twist een beetje lame

iemand nog vergelijkbare flicks?

Zijn er nog goeie horrors met een goed verhaal mag ook horror/thriller zijn want mijn vriendin kruipt al bijna onder het bed als we naar paranormal activity kijken :p.

Die Serbian film ga ik zeker alleen bekijken ;)

Die wou ik echt in de bioscoop zien, maar blijkbaar draaiden ze hem in België maar op enkele plaatsen. Het wordt dus wachten op de dvd :mad:

Wat versta je onder 'vrij goed'?

De eerste 30 - 45 minuten waren goed gedaan maar daarna wordt het verhaal voorspelbaar en het plot is daardoor ook zwak.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven