AndroidHealthClinic

vetten

toenlytje

Advanced Bodybuilder
Waardering
718
Lengte
1m89
Massa
40kg
heb een aantal opmerkingen gekregen over de vetten in mijn cut schema, deze moesten rond de 1g per kg lichaamsgewicht zijn, ik weet dat vetten nodig zijn, maar is 1g per kg lichaamsgewicht tijdens het cutten niet juist een tegenstelling omdat het wel vet is?
wil dus graag weten waar zijn de vetten nou precies goed voor en waarvoor zijn ze nodig?

jij denkt dat je dik wordt van vetten eten..? Zo van, elke gram vet die je binnen krijgt denkt je lichaam.. yoo, kan dr ook nog wel bij, dit doen we mooi op de buik, want gister hebben we het vet al op de rug geplakt.

Van vetten eten wordt je niet vet... *facepalm*

heb een aantal opmerkingen gekregen over de vetten in mijn cut schema, deze moesten rond de 1g per kg lichaamsgewicht zijn, ik weet dat vetten nodig zijn, maar is 1g per kg lichaamsgewicht tijdens het cutten niet juist een tegenstelling omdat het wel vet is?
wil dus graag weten waar zijn de vetten nou precies goed voor en waarvoor zijn ze nodig?

Je komt niet aan van vetten, je hebt ze simpel gezegd juist nodig voor het ontwikkelen van je lichaam.

Je komt aan/valt af door: kcals IN versus kcals OUT.

jij denkt dat je dik wordt van vetten eten..? Zo van, elke gram vet die je binnen krijgt denkt je lichaam.. yoo, kan dr ook nog wel bij, dit doen we mooi op de buik, want gister hebben we het vet al op de rug geplakt.

Hahaha, en morgen op het hoofd zodat ie op een opgeblazen ballon lijkt.

OT: Lichaam heeft vet nodig om vetten te kunnen verbranden. Wel gezonde vetten uit bvb. vis, noten, avocado en dus niet de "kroket"- vetten.

Hahaha, en morgen op het hoofd zodat ie op een opgeblazen ballon lijkt.

OT: Lichaam heeft vet nodig om vetten te kunnen verbranden. Wel gezonde vetten uit bvb. vis, noten, avocado en dus niet de "kroket"- vetten.

Het lichaam heeft vet nodig om normaal te kunnen functioneren. Niet om vet te kunnen verbranden. Dat is onzin

Hormoonproductie, organen oa huid, vetoplosbare vitamines, cholestorolbalans, etc

Gewoon inderdaad IIFYM is het al goed. Kcals in vs kcals out :)

Ik zie het altijd ongeveer zo:
85% calories
10% macro nutrient ratio
5% macro nutrient timing

Terug
Naar boven