- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Ik heb het niet over de BMR ik heb het over de verbranding die instort. Misschien schreef ik het niet juist of lees jij het anders.De BMR staat los van de energie die nodig is voor de vertering van voedsel. Kom maar met harde cijfers waaruit blijkt dat je BMR kan instorten, dus veel lager uitvalt dan de standaardformules aangeven, bij langdurig afvallen. Ik heb ze nooit gezien namelijk.
Ik heb het ook niet over de slaapstand. Ben het helemaal met je eens dat dit niet bestaat.De zogenaamde 'spaarstand' is overigens de tweede mythe die hoogleraar voedingsleer Martijn Katan onderuithaalt in zijn boek 'Voedingsmythes – Over valse hoop en nodeloze vrees.'
Het instorten van de verbranding kan juist wel. Gewoon een hormomen kwestie door langdurig slechte voeding en ver onder je onderhoud zitten is ook slecht.
Dat je meer binnen krijgt dan je denkt is vaak wel zo evenzo is zijn er velen die meer denken binnen te krijgen dan in werkelijkheid.ik ga er eerder van uit dat de waardes niet de waarheid zijn. Van iedereen die zegt dat zijn/haar kcals kloppen en niet afvallen blijkt van 9/10 achteraf dat het toch niet klopt.
Dat ze toch meer kcals binnen krijgen dan ze zeggen/denken.
1 op de 10 is de oorzaak mss eerder medisch.
1m 86 en 87hg en niet afvallen op 1650 dan klopt er iets niet. Om te beginnen zn diet nog eens onder loep nemen om zeker te zijn dat het wel 1650 kcals zijn/per dag. En niet hier en daar wat meer.
Ik geef niet aan dat hij hier en daar wat meer moet nemen. Ik geef aan terug naar de oorsprong en dan eerst je verbranding op niveau krijgen en dan 250-500 minder om in je cut te komen.
Ik heb een hele lage verbranding gehad door slechte voeding en een probleem met mijn hormonen. (voeding of hormonen zoals kip of ei)
Eerst omhoog gebracht en na nivellering van mijn verbranding weer met sprongen van 250kcals naar beneden totdat ik gewicht ging verliezen.
Maar ik denk dat er genoeg over gediscussieerd is waarmee Lilsaint zijn eigen pad mee kan volgen.