MuscleMeat

Vetverbrander (AMP) voor of na het eten.

FatAss

Cool Novice
Waardering
0
Ik ga deze week een potje AMP van Ergopharm aanschaffen. Bij hydroxycut raden ze aan om dit voor het eten in te nemen. Is dit ook zo bij AMP?
Mij hebben ze aangeraden om dit zeker niet op je nuchtere maag in te nemen. Helpt het dan nog als je het na het ontbijt (20-30 min.) inneemt?
Ik ben wel geen BB'er, maar een wielrenner die wat extra energie wil en nog wat vet wil verbranden.

PS:Ik doe wel aan KT.

Ik ga deze week een potje AMP van Ergopharm aanschaffen. Bij hydroxycut raden ze aan om dit voor het eten in te nemen. Is dit ook zo bij AMP?
Mij hebben ze aangeraden om dit zeker niet op je nuchtere maag in te nemen. Helpt het dan nog als je het na het ontbijt (20-30 min.) inneemt?
Ik ben wel geen BB'er, maar een wielrenner die wat extra energie wil en nog wat vet wil verbranden.

We krijgen einde van de week de AMP 2 aan.. nieuwe versie ;)

• Topic Starter Topic Starter
OK bedankt, maar zou je mij ook kunnen helpen met mijn vraag a.u.b.???

Kan dan niemand mij hierbij helpen ???:scratch:

ALs je het inneemt met voldoende sap dan zie ik geen probleem.. Gewoon proberen.. als je last van je maag krijgt dan stop je er gewoon mee.

René

Je kan ze gewoon innemen na je ontbijt. Zal prima werken. Alleen als je heel veel eet dan is het wat minder.

Gewoon bij het eten innemen, of erna. Niet op lege maag. Als je gaat sporten, dan daarvoor nemen. Ook niet op lege maag..

ik heb AMP van dymatize gehad, 3o min voor ontbijt en 30 minuten voor middagmaaltijd genomen.

heb zelf niks van energie of wat dan ook voor effecten gemerkt, ook nauwelijks extra vet verlies, hoop dat hij bij jou beter effect heeft, elk lichaam reageert weer anders en andere fabrikant, dus weet niet wat voor jou het beste is.

ik heb AMP van dymatize gehad, 3o min voor ontbijt en 30 minuten voor middagmaaltijd genomen.

heb zelf niks van energie of wat dan ook voor effecten gemerkt, ook nauwelijks extra vet verlies, hoop dat hij bij jou beter effect heeft, elk lichaam reageert weer anders en andere fabrikant, dus weet niet wat voor jou het beste is.

Het is niet zo dat ik een enorme energykick krijg, maar ben wel minder moe. Ik kan nu bij manier van spreken een film uitkijken zonder in slaap te vallen.

Ik kreeg wel wat meer energie(geen middagdipje meer), maar geen hartkloppingen. Kreeg alleen wel last van blaren in mijn mond na 4 weken dus toen maar mee gestopt. Van vetverlies heb ik weinig tot niks gemerkt, wel vocht, maar dat telt niet:D

Ik kreeg wel wat meer energie(geen middagdipje meer), maar geen hartkloppingen. Kreeg alleen wel last van blaren in mijn mond na 4 weken dus toen maar mee gestopt. Van vetverlies heb ik weinig tot niks gemerkt, wel vocht, maar dat telt niet:D

Bedoel je aften of werkelijk blaren?

Geen idee, zaten achterop mijn tong. Je kent dat gevoel wel alsof je nog iets van eten achterin je keel hebt. Toen ik keek zag ik kleine kleine witte blaasjes/blaren. Geen aften volgensmij, want dan zou ik die ook voorin moeten hebben toch? Toen ik met de AMP stopte had ik er geen last meer van. Ben nu bezig met firecaps van CMI, maar daar merk ik nog weinig tot geen sides van. Merk ook nog geen echt resultaat, maar ben nu drie weken er mee bezig met 6 per dag. Iemand anders nog ervaring hiermee?
Ben in 3 weken wel 2 kilo afgevallen, maar ik volg ook een voedingsschemaen doe 4 a 5 x per wee uur cardio en 3 x in de week krachtraining dus denk dat die twee kilo daar meer aan te danken zijn, want hiervoor heb ik een aantal maanden weinig tot niks gedaan.

Terug
Naar boven