Fitness Seller

Vetverbranding rondom buik en spieren kweken

rambow

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Ik ben hier nieuw aangemeld en heb een klein beetje hulp nodig.
Ik had vroeger overgewicht. Op men 15e was ik al 85 kilo.
Toen ben ik gaan hardlopen en minder gaan eten. Dit heb ik een jaartje gedaan en ik zit nu op 75 kilo. Maar het probleem is dat ik rondom mijn buikspieren en borsten nog veel vet heb hangen. Mijn vraag is hoe ik dat het snelste kwijt kan raken? En ik wil beginnen met spieren kweken hoe kan ik het beste beginnen?

Groeten,

lees de sticky's, en ga flink cutten. Plaatselijk vetverbranden is niet mogelijk.

• Topic Starter Topic Starter
fout, alleen niet zo snel als men denkt. je kan wel op bepaalde plaatsen de vetverbranding versnellen

Hoe kan dat dan om plaatselijk vet te verbranden? En ik heb gehoord dat je veel eiwiten binnen moet krijgen om spieren te kunnen kweken. Welke producten zijn eiwit rijk?

er zijn wat manieren om eht plaatselijk te VERSNELLEN..maar zo simpel is dat niet.
topicals zijn een optie..maar vrij prijzig, (avance labs, lipoderm ultra moet je dan hebben).
En er zijn nog wat onderzoeken die aangeven dat HIIT cardio na bepaalde KT zorgt voor een verhoogde afgifte van vetcellen op de plaatsen die je getrained hebt bij de KT.

producten die eiwitrijk zijn...vlees/vis/noten/kwark/melk etc...

je kan je buik in de fik steken

op natuurlijke manier: nee

met wat hulp van wat "middeltjes": ja

Terug
Naar boven