XXL Nutrition

vetverbranding

koenhoog

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
heee ik train nu al een tijdje maar mn vetpercentage gaat vrij langzaam omlaag, ik neem 2 proteine shakes per dag? zou t kunnen dat ik moet stoppen met proteine shakes??
graag tips en tricks altijd welkome

Minder kcal innemen dan je verbuikt. Problem solved.

wat eet je op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
ehm laatste tijd probeer ik gewoon 3 maaltijden aante houden perdag sochtends suiker vrije muesli met magere yoghurt dan smiddags meestal paar gekookte eieren met bruinbrood en savonds heb ik t neit voor t kiezen omdat ik nog thuis woon :P

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

o en na trainen whey isolaat

Het kan aan 1000 dingen liggen, wil je meer vet verliezen zul je meer moeten trainen(met cardio aan het eind minimaal 30min) en waarschijnlijk minder moeten gaan eten. Ik denk dat die shakes niet zoveel kwaad kunnen als er alleen eiwit inzit.

de trainers waar ik train zeggen dat ik zon 10 min interval moet doen aan het einde wat ik dus nu doe

3 maaltijden per dag......... ik ga ervan uit dat je voeding dus totaal niet in orde is. Daar kan een shake of wat cardio niet tegen op.

Ik zeg dat je waarschijnlijk meer moet eten :D

meeerr?????

Ja, je eet volgens mij veel te weinig. Heb je het wel eens uitgerekend?

Met jouw stats is je BMR 1840 kcal. Je zegt niet hoe vaak of hoe intensief je traint, maar laat ik uitgaan van een 3- of 4-dagen split en vooropstellen dat je je best doet. Dan is jouw activiteitsfactor 1,55 en jouw onderhoud 2851 kcal. (Als dit jou helemaal niets zegt, zou ik maar heeeeeeel gauw stickies gaan lezen! ;))

Het zou me verbazen als je met jouw maaltijden boven de 1500 kcal komt.

ik train zeven dagen in de week intensief kracht trainning met aan het begin interval cardio en aan t eind interval cardio

doe gewoon cardio na je kracht training , een minuut of 35 a 40 min volstaat

enige wat je moet doen is je kh verlagen en je eiwitten wat omhoog , met vet spelen heb ik geen ervaring let daar eigenlijk nooit op en eet zo min mogelijk vet ook.

Zorg er wel voor dat je voeding egt clean is , als dit het geval is spreek uit ervaring dan gaat het echt hard, alle suikers eruit als je pasta maakt gebruik je kokosolie of pam kook spray

maar dan nog steeds is het niet goed als ik juist weinig eet?

ik train zeven dagen in de week intensief kracht trainning met aan het begin interval cardio en aan t eind interval cardio

Dan eet je al helemaal veel te weinig! je onderhoud wordt dan meer iets van 3200 kcal.

En omdat je niet genoeg eet, heeft al dat trainen het omgekeerde effect: je lichaam breekt spier af en houdt stug vast aan de vetvoorraaden om jou deze hongertijd te helpen overleven.

7 dagen kracht is veel te veel, haal 2 dagen kracht training eruit en doe daar cardio ofzo

weinig eten is niet de sleutel tot afvallen veel mensen denken dat , als je weinig eet vertraag je je stofwisseling in plaats van meer maaltijden eten in x aantal hoeveelheden.

zoals ik al zei eet goed, carbs bronnen = havermout , pasta en rijst
protein bronnen = whey , caseine , kwark, tonijn , kip , makreel

en kijk hoe het gaat

wat voor dingen raden jullie aan dan om te eten overdag in de middag enzo?

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

mn BF is trouwens 16% op het moment

hoe ziet je voedingsschemauit post eens die even

eehhhmmmm tja die heb ik dus alst ware niet echt

dieet is wel key tot vet verbranding , als je zomaar pizza en al die rotzooi gaat eten val je natuurlijk niet af in vet, wat ji moet doen is eten wat je nu nodig hebt om op gewicht te blijven enkel doe je nu daarop nog cardio boven op dan word je droger

suikers en alle rotzooi vettige shit vermijden , enkel complexe carbs en schone proteinen

ik snack niet ofzo, probeer zo gezond mogelijk te leven drink alleen maar water en spa rood? zijn appels en bananen slecht??

Terug
Naar boven