AndroidHealthClinic

Vetverlies benen

roytjuh59

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Goedenavond,

Ik heb een vraag, ben sinds kort aan het afvallen maar merk vooral dat dit ervoor zorgt dat mijn buik platter wordt. Terwijl ik graag mijn benen wat dunner zie worden. Heeft iemand hier goede oefeningen voor ?

Groeten,

Roy

Goedenavond,

Ik heb een vraag, ben sinds kort aan het afvallen maar merk vooral dat dit ervoor zorgt dat mijn buik platter wordt. Terwijl ik graag mijn benen wat dunner zie worden. Heeft iemand hier goede oefeningen voor ?

Groeten,

Roy

Je moet gewoon afvallen, plaatselijk vet verbranden kan niet (of nauwelijks). Je kunt squatten tot je een ons weegt, als je teveel eet gaat het er niet af.

Goedenavond,

Groeten,

Roy

2 maanden als een zetelpatat op de bank zitten, dan zijn je benen als luciferhoutjes

Laatst bewerkt:

Dit hebben we al lang niet meer aangeraden. Oke, het is inderdaad vies maar wel de meest effectieve methode.

@TS: De theorie erachter: De vetzuren die in pindakaas zitten blokkeren je vetcellen om nog meer op te nemen. Ze krijgen immers al genoeg toegediend van de pindakaas.. Omdat je lichaam al voldoende vet binnen krijgt zal het proberen je eigen vetreserves als primaire energiebron te gebruiken. Dit werkt het beste wanneer je een low carb dag in last. Carbs gaan namelijk voor op vet..

stuur maar een foto als je het gedaan hebt, want dan zien wij of het goed toegepast is.

Terug
Naar boven