AndroidHealthClinic

Vetverlies met spinning, kan dat????

bulk inwording

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
16%
In 3 maanden tijd heb ik enorme massa aanwinst opgedaan en wel 13KG wel te verstaan... waaronder ook vet.

Mijn vraag is.. hoeveel vet kan je verliezen met 2 keer in de week aan spinning te doen. dan heb ik het over 45 minuten spinning per keer.

ik heb nou een BF van 19%

Hangt 100% af van je voeding

als je vet kan verliezen zonder spinning, zal het ook kunne met spinning he :P

Spinning is een intensieve inspanning. Heb het een paar weken met school gedaan. Ik ben er 100% van overtuigd dat je met spinning wel degelijk vet kan verbranden, maar zoals Sava zegt hangt het af van je voeding

• Topic Starter Topic Starter
Spinning is een intensieve inspanning. Heb het een paar weken met school gedaan. Ik ben er 100% van overtuigd dat je met spinning wel degelijk vet kan verbranden, maar zoals Sava zegt hangt het af van je voeding

kan je enige indicatie geven jij als ervaren iemand...
over hoeveel je aan BF kan verliezen in 2 maanden

Spinning kan, maar gewone 'rustig' uitgevoerde cardio op verschillende cardio apparatuur kan natuurlijk ook.

Spinning kan, maar gewone 'rustig' uitgevoerde cardio op verschillende cardio apparatuur kan natuurlijk ook.

gelijk heb je... maar spinning hou ik eerder vol omdat je daar als groep aan meedoet!

hoeveel vet kan je daarmee verliezen???

je moet dan wel denken om de intensiteit.

In de bulk kun je het wel doen om je conditie te verbeteren maar dan moet je dus extra eten.

in de cut zou ik niet te intensieve cardio doen.
Als je energiebehoefte te hoog wordt is er niet genoeg zuurstof voor de vetverbranding en ga je meer koolhydraten verbranden.

koolhydraatverbranding levert per gram zuurstof meer energie op dan vetverbranding.
als je teveel koolhydraten nodig hebt zal je lichaam aminozuren uit je bloed halen om je bloedsuikerspiegel op peil te houden. Om de aanvoer van aminozuren groot genoeg te houden ga je ook spiereiwit afbreken.

hou je intensiteit dus zo dat je niet buiten adem raakt en met je buurman/buurvrouw zou kunnen praten.
verzuring mag al helemaal niet voorkomen want dit betekent dat je puur in de koolhydraatverbranding zit.

In de bulk kun je het wel doen om je conditie te verbeteren maar dan moet je dus extra eten.

Als je energiebehoefte te hoog wordt is er niet genoeg zuurstof voor de vetverbranding en ga je meer koolhydraten verbranden.

koolhydraatverbranding levert per gram zuurstof meer energie op dan vetverbranding.
als je teveel koolhydraten nodig hebt zal je lichaam aminozuren uit je bloed halen om je bloedsuikerspiegel op peil te houden. Om de aanvoer van aminozuren groot genoeg te houden ga je ook spiereiwit afbreken.

hou je intensiteit dus zo dat je niet buiten adem raakt en met je buurman/buurvrouw zou kunnen praten.
verzuring mag al helemaal niet voorkomen want dit betekent dat je puur in de koolhydraatverbranding zit.

mooie ingeving. hier kan ik wat mee

Klopt, niet te intensief bezig zijn. Om even iets wetenschappelijker te vertalen --> VO2max liefst niet hoger dan 50% = gericht op vetverbranding.

Interval training is wel prima, daar wissel je dus je intensiteit mee af.

sorry jongens ik moet even iets offtopic posten!

beste bulk inwording! op 14 maart starte je een topic.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/vet-verliezen-maar-tegelijkertijd-speirmassa-aankomen-156663/

hierin typte je onzin als:

- ik start maandag met een gelikte programma waarmee ik 10KG massa kan aankomen binnen 3 weken

- ik zal over 3 weken mijn stats posten....
hoop dat niemand een boze oog heeft. want resultaat zal verbluffend zijn

dus is het haalbaar..

- oppermachtig zal ik pas zijn over 3 weken als ik 9 kG aan spiermassa ben aangekomen en jullie maar smeken om mijn schema .... dus zie me maar als een idioot

ik vind het jammer dat ik nu pas wat weer van je hoor.
ik zie dat je in 3 maanden 13 kilo hebt gewonnen. gefeliciteerd. heel mooi.
maar wat is er aan de hand? werkt je schema niet meer?

gelijk heb je... maar spinning hou ik eerder vol omdat je daar als groep aan meedoet!

hoeveel vet kan je daarmee verliezen???

Met spinning is het vaak lastig om een rustige tempo vol te houden om je geneigd bent met de groep mee te gaan. Mits gecombineerd met goede voeding en krachttraining kan het snel gaan met de kilo's maar is afhankelijk van de omstandigheden.

sorry jongens ik moet even iets offtopic posten!

beste bulk inwording! op 14 maart starte je een topic.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/vet-verliezen-maar-tegelijkertijd-speirmassa-aankomen-156663/

hierin typte je onzin als:

- ik start maandag met een gelikte programma waarmee ik 10KG massa kan aankomen binnen 3 weken

- ik zal over 3 weken mijn stats posten....
hoop dat niemand een boze oog heeft. want resultaat zal verbluffend zijn

dus is het haalbaar..

- oppermachtig zal ik pas zijn over 3 weken als ik 9 kG aan spiermassa ben aangekomen en jullie maar smeken om mijn schema .... dus zie me maar als een idioot

ik vind het jammer dat ik nu pas wat weer van je hoor.
ik zie dat je in 3 maanden 13 kilo hebt gewonnen. gefeliciteerd. heel mooi.
maar wat is er aan de hand? werkt je schema niet meer?

haha ja idd, en nu is het plots 3 maanden weer.
wat een kneusinwording:p

genoeg, ga smorgen spinnen zonder te eten.....alleen koffie dan verbrand je 2 keer zoveel

gaat niet voor iedereen op. Ik heb meer vet verbrand door intensieve cardio dan door rustige cardio

als de spinning op een goede manier gegeven wordt (op hartslagmeting zoals bij ons) dan ga je daar zeker goeie resultaten mee boeken omdat dit neerkomt op een soort interval training. als ik wil drogen dan gebruik ik de loopband op een hoge hellingshoek en loop of stap 4 minuten op 65% van m/hf en 1 min op 85% en terug naar je 65% en dit herhalen tot aan 45 minuten en dan nog 10 minuten 2 min op 65% en 1 min op 75 a 85% 2 a 3 maal per week + een voedingschema+ 3x krachtraining om geen spiermassa te verliezen maar dan wel in de vorm van giant en/of supersets

Terug
Naar boven