- Waardering
- 13
- Lengte
- 2m15
- Massa
- 158kg
een beest die 13kg vvm wint in slechts paar weken tijd heeft toch geen informatie van sterfelijken op dit forum nodig?
Whahah

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een beest die 13kg vvm wint in slechts paar weken tijd heeft toch geen informatie van sterfelijken op dit forum nodig?

met je vrat
hee bulk inwording,
waarom reageer je niet op mijn vragen?
hij is momenteel even wat gebeden aan het beantwoorden in afrika, volgende week is hij weer in nl
jij hebt alleen vragen waarmee je mij wilt strikken! en daar ben ik niet van gediend.
Het was de moeite waard om erheen te gaan.. onder 45graden trainen met een dikke trui.... zOO dat is pas vet verliezen en tegelijkertijd massa winst met als cadeau een enorme kracht en wilskracht.
door de warmte moet je weten hoe je moet ademen daardoor creëer je een stimulans voor je spieren...
allemachtig!!! wat ik daar aan vooruitgang heb geboekt.
mensen ik raad jullie aan om met die ranzige n*gers te trainen

Het was de moeite waard om erheen te gaan.. onder 45graden trainen met een dikke trui.... zOO dat is pas vet verliezen en tegelijkertijd massa winst met als cadeau een enorme kracht en wilskracht.
door de warmte moet je weten hoe je moet ademen daardoor creëer je een stimulans voor je spieren...