AndroidHealthClinic

Vetverlies met spinning, kan dat????

Dacht altijd dat spinning spieren vrat

sukkel. Met je dikke pens, succes met je spinning, je kan t goed gebruiken..

En toen was het stil denk dat tie aan het spinnen is

hee bulk inwording,

waarom reageer je niet op mijn vragen?

hij is momenteel even wat gebeden aan het beantwoorden in afrika, volgende week is hij weer in nl

• Topic Starter Topic Starter
hij is momenteel even wat gebeden aan het beantwoorden in afrika, volgende week is hij weer in nl

Het was de moeite waard om erheen te gaan.. onder 45graden trainen met een dikke trui.... zOO dat is pas vet verliezen en tegelijkertijd massa winst met als cadeau een enorme kracht en wilskracht.

door de warmte moet je weten hoe je moet ademen daardoor creëer je een stimulans voor je spieren...

allemachtig!!! wat ik daar aan vooruitgang heb geboekt.

mensen ik raad jullie aan om met die ranzige n*gers te trainen

Het was de moeite waard om erheen te gaan.. onder 45graden trainen met een dikke trui.... zOO dat is pas vet verliezen en tegelijkertijd massa winst met als cadeau een enorme kracht en wilskracht.

door de warmte moet je weten hoe je moet ademen daardoor creëer je een stimulans voor je spieren...

nee dank je, krijgen we net zon uitgerekte achteringang als jij nu hebt :roflol:

neej... dat is jezelf uitdrogen en een zonnesteek oplopen;)

adem halen een stimulans?
waarom heb je zulk praat maar laat je niets van je training en voeding zien. laat dan eens wat zien dude.

allemachtig!!! wat ik daar aan vooruitgang heb geboekt

Vele voelen zich de uitverkore slechts weinige worden er geroepen

Ga toch toch gewoon trainen
snap best dat je makkelijk spier wint :D
der zit ook niks, de eerste kilo's zijn de makkelijkst.
Al denk ik dat het de zelfoverschatting is wat er op je schouders drukt

ja want iedereen weet dat zweten door warmte gelijk staat aan vetverbranding...

btw. spinning is aardig intensief, volgens mij boek je dan geen maximaal resultaat? vanwege dat je rechtstreeks de koolhydraten aanspreekt omdat je lichaam direct energie nodig heeft. correct me if im wrong

Terug
Naar boven