MuscleMeat

vetverlies

Maarten1989

Novice
Waardering
0
nu zit ik er al een tijdje mee in men hoofd dus dacht ik maar zal dit gwn vragen. Ben nu van vorig jaar in de zomer tot nu toe van 98kg naar 78kg gegaan maar er is heel wat vet overgebleven, ben 187 cm groot. Ik ben nu een half jaartje bezig op sportschool maar zie niet echt verschil, ik ben nu vooral bezig met cardio en zou graag het perfecte voedingsschema willen hebben voor een optimale vetverbranding, dus zou een dietiste me daarbij kunnen helpen want zelf samenstellen dat komt toch niet goed.

Hoezo zou je zelf geen voedingsschema kunnen maken? Ben je retarded ofzo???

Gewoon stickies lezen, eentje maken. Als die niet goed is hoor je het vanzelf van de peepz hier

Peace.

Btw

187 en 78
valt tog wel mee?

• Topic Starter Topic Starter
ja heb ik het als eens geprobeerd maar ben er niet ver mee gekomen. dus een dietiste is geen oplossing?

lees de stickies serieus en waag dan nog een poging en post het hier.

genoeg mensen die je zullen corrigeren.

succes

doe je alleen maar cardio?

zo ja, hoe lang? ( of doe je HIIT?)

nee doe ook aan KT voor de cardio. de cardio doe ik ong 40 a 50 minuten 4 keer in de week.

dit is ongeveer dan het voedingschema:

ontbijt: 2 snees bruin/volkoren brood met kipfilet
een potje magere yoghurt 100g
glas fruitsap of water

10.00: een stuk fruit bv appel,peer

12.00: 3 a 4 snees bruin/volkoren brood met kipfilet

14.30: een stuk fruit

17.00: avondmaal wat de pot schaft

19.00: stuk fruit of potje magere yoghurt 100g

dan naar sportschool men ding doen

na het trainen nog een potje magere verse kaas 150g

en door de dag drink ik gwn water

je eet wel veel fruit

Doorgaands bevat fruit veel (natuurlijke) suikers, die moet je juist vermijden tijdens de cut/je dieet. Een stuk fruit per dag voor de vitaminen en mineralen is al zat.

waardoor kan ik het dan vervangen? magere yoghurt?

Nou, fruit blijft gezond, zelfs als je er 4 stuks per dag van eet, maar je komt sowieso eiwit tekort, dus maak daar inderdaad maar kwark van ofzo. (of iets met kip of met tonijn)

oke zal het aanpassen aan men schema. Mijn doel is dus om helemaal droog te staan dat je de buikspieren goed ziet en daarna beginnen met spiermassa want als ik nu moet gaan beginnen met spiermassa te kwekn ben ik daarna toch het grootste deel kwijt als ik terug moet gaan cutten.

Fruit kan wel, zelfs in de cut (ivm vitaminen belangrijk). Ik zal dan bij het fruit eiwit toevoegen in de vorm van kwark of noten o.i.d.

Noten is meer vetten toch?:)

dit is ongeveer dan het voedingschema:

ontbijt: 2 snees bruin/volkoren brood met kipfilet
een potje magere yoghurt 100g
glas fruitsap of water
Vervang deze maaltijd door 50 gram brinta + 40 gram Whey + water + 1 stuk fruit.

10.00: een stuk fruit bv appel,peer Geen maaltijd, fruit weg en vervang dit door 3 sneetjes brood met 100 gram kip/150 gram tonijn

12.00: 3 a 4 snees bruin/volkoren brood met kipfilet
Deze maaltijd kan je en zou je eigenlijk moeten vervangen door 80 gram (gekookte) rijst/pasta, 150 gram kip, 100gram groente

14.30: een stuk fruitGeen maaltijd, vervang fruit door 150 gram tonijn, 40 gram cashew noten

17.00: avondmaal wat de pot schaft

19.00: stuk fruit of potje magere yoghurt 100gAls dit je pwo maaltijd is zit je niet echt goed, ik zou hier wat kh nemen

dan naar sportschool men ding doen
Na je training een stuk fruit + shake van 40 gram whey + water, misschien wat dextrose en een low gi-carb maaltijdje (40 gram gekookte witte rijst)

na het trainen nog een potje magere verse kaas 150gIk zal dit bewaren een half uur voordat je gaat slapen, ik zou hier btw 500 gram van maken.

en door de dag drink ik gwn water
Goed

Je bent 1.87 cm en weegt slechts 78 kilo. Het is sowieso knap dat je 20 kilo bent afgevallen. Als jij nu doorgaat met het eten van dit dieet weeg je over een jaar misschien 50-60 kilo. Je eet veel te weinig en als je niet uitkijkt zal je lichaam op een spaarstand overgaan, wat zal resulteren in vetopslag als je een keer junkt. Wat ik zou doen als ik jou was, is het vetgedrukte commentaar volgen (tenzij iemand hier bezwaar tegen heeft uiteraard). Btw het toevoegen van goede vetten, zoals noten is goed voor de vetverbranding. Ik denk dat als je die richtlijn een beetje aanhoudt je aardig op weg kan gaan. Verder is cardio uiteraard belangrijk (maar dat doe je al). Misschien een vetburner er bij in de laatste 2 maanden (april,mei) zoals hydroxy cut hardcore.

Iig, dit zijn mijn tips, doe er mee wat je wilt. Ik zit nu van 20% bf op 12,4% in 1 maand met eenzelfde soort dieet (iets meer). Succes!

thanks voor de reactie zal het proberen maar alleen die maaltijd om 12.00 u zal niet lukken heb geen tijd om dit klaartemaken alleen smorgens voor dat ik vertrek.
en het nadeel is ik heb twee dagen in de week stage en dan ete we maar twee keer en onregelmatig nooit op dezelfde tijdstippen kan dit kwaad dan?
en moet ik dit schema ook eten op rustdagen?

HEYYYYYY, ik ben bezig met cutten en wil een goeie voedingsverhouding weten
kunnen jullie me alsjeblieft helpen!!

wat is een goeie verhouding van mijn voeding?? 30-40-30 ofzo??

Je kan maaltijd 12:00 ook de avond ervoor klaarmaken en in een tupperware bakje meenemen om vervolgens op je school,stage dit koud te eten. Ik doe dit zelfs met 3 van die maaltijden, is best te doen. Als je stage loopt en je eet onregelmatig, tsja niks aan te doen. Zorg iig dat je niet langer dan max 3 uur zonder eiwitten zit. Desnoods gooi je er ff snel een shake in.

Goed

Je bent 1.87 cm en weegt slechts 78 kilo. Het is sowieso knap dat je 20 kilo bent afgevallen. Als jij nu doorgaat met het eten van dit dieet weeg je over een jaar misschien 50-60 kilo. Je eet veel te weinig en als je niet uitkijkt zal je lichaam op een spaarstand overgaan, wat zal resulteren in vetopslag als je een keer junkt. Wat ik zou doen als ik jou was, is het vetgedrukte commentaar volgen (tenzij iemand hier bezwaar tegen heeft uiteraard). Btw het toevoegen van goede vetten, zoals noten is goed voor de vetverbranding. Ik denk dat als je die richtlijn een beetje aanhoudt je aardig op weg kan gaan. Verder is cardio uiteraard belangrijk (maar dat doe je al). Misschien een vetburner er bij in de laatste 2 maanden (april,mei) zoals hydroxy cut hardcore.

Iig, dit zijn mijn tips, doe er mee wat je wilt. Ik zit nu van 20% bf op 12,4% in 1 maand met eenzelfde soort dieet (iets meer). Succes!

HEYYYYYY, ik ben bezig met cutten en wil een goeie voedingsverhouding weten
kunnen je me alsjeblieft helpen!!

wat is een goeie verhouding van mijn voeding?? 30-40-30 ofzo??

Terug
Naar boven