XXL Nutrition

VHS: film over film opgenomen.

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
We hebben een VHS band met daar op een film, graag zouden we deze zo goed als weer helemaal terug hebben. Maar er is een film overheen opgenomen.

Is er een mogelijkheid (progje,tooltje) om onderstaande film alsnog terug te kunnen krijgen?

Iemand?

Staat op VHS band.

Hey jakkus, ben je nou zo'n enorme kneus of doe je je alleen zo voor op dbb?

met warme groetjes,

een hater.

Ja dit kan.

Hiervoor heb je het programma VHS rescue nodig.

Dan moet je een videorecorder aan je PC aansluiten. Als je hier een goede video kaart voor hebt.

Dan moet je bij het programma kiezen voor welke film je wilt opnemen. (welke laag dus) Laag 1 is bijvoorbeeld de nieuwe overheen opgenomen film. Laag 2 die je nu wil hebben .

Ook moet je kiezen voor welk geluid spoor je wil opnemen. Weer het zelfde verhaal Laag 1 en laag 2 etc.

Daarna moet je op Record klikken. En op het video apparaat op play.

Na de opname kan je hem nog knippen en bijwerken.

Veel suc6! :cool:

:roflol:

Ja dit kan.

Dan moet je een videorecorder aan je PC aansluiten. Als je hier een goede video kaart voor hebt.

Dan moet je bij het programma kiezen voor welke film je wilt opnemen. (welke laag dus) Laag 1 is bijvoorbeeld de nieuwe overheen opgenomen film. Laag 2 die je nu wil hebben .

Ook moet je kiezen voor welk geluid spoor je wil opnemen. Weer het zelfde verhaal Laag 1 en laag 2 etc.

Serieus? vhs is toch maar 1 laag?

onbegonnen werk...

zijn wel bedrijfjes voor maar is wel heel slechte kwaliteit en erg duur

Serieus? vhs is toch maar 1 laag?

:hamer::nope: Nee natuurlijk niet.

MAar naar PC opnemen is geen probleem. Maar gewist is gewist. Misschien dat de CIA of FBI nog een paar kleine plaatjes terug kunnen halen welke ook niet helemaal in orde zullen zijn. Maar hele stukken film kan je echt wel vergeten.

LOl , nee....

hahaha topic van het jaar!

Wat is VHS ? :D

Ja dit kan.

Ja sorrie, hier wil ik toch even op inhaken. Je moet wel eerst de anti-aliasing en noise cancelling inschakelen voor dat je op Record klikt, anders kan je video helemaal naar de klote gaan. Je vind dit onder Menu --> Preferences --> Advanced Settings.

Potverdomme, wat stel jij toch achterlijke vragen! :roflol:

Wie gebruikt er nou nog VHS ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• Topic Starter Topic Starter
Is een jeugdsetiment van mijn Opa datgeen wat op VHS stond ???
Hij vroeg mij of ik het terug kon halen. Wie ben ik omdat te weigeren.
Het enigste wat hij nog heeft een z'n VHS speler, ze hebben hem alles afgenomen de bandieten :(

Nu kan hij nooit meer kijken naar; "" Geile Kaat en de lange vingers'' uit 1927 :(:mad:

Is een jeugdsetiment van mijn Opa datgeen wat op VHS stond ???
Hij vroeg mij of ik het terug kon halen. Wie ben ik omdat te weigeren.
Het enigste wat hij nog heeft een z'n VHS speler, ze hebben hem alles afgenomen de bandieten :(

Nu kan hij nooit meer kijken naar; "" Geile Kaat en de lange vingers'' uit 1927 :(:mad:

voortaan het lipje uit de band breken zodat je er niet op kunt opnemen, succes!

Volgende keer Betamax gebruiken, dan heb je quadro layer recording.

Terug
Naar boven