Fitness Seller

Victor Martinez 6 weeks out!!!!!

Users who are viewing this thread

Peoples

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m86
Massa
116kg
Nog een jaar of 3 dan mag hij MR O zijn... wel erg vette fysiek, alleen rug van bv Dennis James en Mark Dugdale is vele malen beter...

Joop68

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 feb 2004
hoog vetpercentage???

= bloat dus...

deze arnold classic champ komt dit jaar zeker beter dan voorheen...

Mugje

Under the bar
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 apr 2003
Ziet er zeer nice uit! Het lijkt af en toe wel een beetje dat z'n schouders nog wat groter zouden kunnen. Maar misschien is dat ook wel een smaakisseu:)

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Kijk, ik zeg niet dat hij er niet goed uitziet hoor, integendeel, maar ik vind de opmerking over beste rug een beetje overtrokken...eerlijk gezegd vind ik zijn rug helemaal niet zo speciaal.

Maar desalniettemin hoop ik voor hem dat hij ver komt. Sympathieke gast.

RichardV

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
9 dec 2002
Kijk, ik zeg niet dat hij er niet goed uitziet hoor, integendeel, maar ik vind de opmerking over beste rug een beetje overtrokken...eerlijk gezegd vind ik zijn rug helemaal niet zo speciaal.

Maar desalniettemin hoop ik voor hem dat hij ver komt. Sympathieke gast.

Alex, blijf jij ff van de hgh af:D

Kijk maar eens naar de wedstrijd foto's van hem, dan zie je wat we met zijn rug bedoelen. Is juist een goed punt.

Opmerking over zijn schouder klopt nu wel, maar komt denk ik ook door low carbs ofzo, want schouders en armen vind ik ook erg mooi.
Vind zijn beenspieren iets minder mooi (zeker niet minder groot), minder mooi gelijnd, maar daar kan die niks aan doen.

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
ziet er heel goed uit.maar geen match voor cutler en coleman.3e plek voor hem.;)

Wat Ronnie betreft weet ik het echter zo net nog niet, met die scheve lat en triceps van hem en die puilgut + redelijk afwezige kuiten? Hooguit op náám pakt hij plaats 2. Zelfs als Victor écht enorm in shape raakt zal Jay's massa de doorslag wel geven. Of anders z'n roem. -edit-: En de strepen in z'n quads. :)

Verder staat Victorremans er redelijk bij, maar veel meer massa kan hij denk ik niet meer hebben. Z'n buik vind ik trouwens ook niks, beetje vreemde vorm net als Dexter Jackson, zo'n schildpadschild.

Laatst bewerkt:

XLarge

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 feb 2005
Sorry maar ik vind Dexter gewoon beter:cool:, neemt niet weg dat victor eruit top uit ziet

riggard

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
kijk jij begrijpt mij. deze man is compleet. hij groeit echt als kool. Als hij zich zo blijft ontwikkelen is hij volgend jaar zeker Mr.O. Zijn back double biceps met voldoende massa is lights out game over.
hij blijft nog steeds erg aparte lats hebben... dat is genetisch en niet te veranderen.

G21

Alpha Male
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 dec 2004
Vic ziet er waanzinnig uit!

Reda

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 okt 2003
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Zijn rug is juist een pluspunt van vic. Ik zag dat iemand net zei dat Mark dugdale een betere rug had???hahahahah die is echt grappig man, als de echte kenners al zeggen dat zijn rug zeer goed is dan zal dat ook zo zijn he..
Kijk maar eens inderdaad naar zijn wedstrijd fotos dan zie je dat die gast een vand e beste ruggen ooit heeft..

Leeman

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 apr 2005
Lengte
2m30
Massa
43kg
Vetpercentage
> 50%
vind dj er beter uitzien :D

Frenkpie

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
17 nov 2002
Lengte
1m72
Massa
88kg
lijkt alsof z'n bovenkant borst verder is ontwikkelt dan z'n onderkant borst.

BassD

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
13 jan 2004
Lengte
1m93
Massa
119kg
Vetpercentage
13%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waanzinnige pose!

Ook 1 van Ed's favoriete poses trouwens..

InstructerB

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006
Ziet er goed uit maar top 3 is nog niet zeker, ik denk dat er dit jaar weer een gruwelijke line-up zal staan. Er zijn meerdere personen die het erg ver kunnen schoppen dit jaar.

RichardV

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
9 dec 2002
Ziet er goed uit maar top 3 is nog niet zeker, ik denk dat er dit jaar weer een gruwelijke line-up zal staan. Er zijn meerdere personen die het erg ver kunnen schoppen dit jaar.

Vorig jaar al top 3 en zal nu verbeterd komen. Dus normaal gesproken zie ik hem niet lager als 3 plaatsen.
Eventuele bedreigingen voor de top 3 vind ik alleen Toney Freeman.

Marco1000

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 aug 2006
Sommige foto's zijn erg mooi, maar vind vooral als ik zijn benen zie iets missen..........

Naar boven