MuscleMeat

Shocking VIDEO Ambulance personeel belaagd

Anoniem36295

Massive Warrior
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
3.529
http://www.at5.nl/artikelen/85203/ambulancepersoneel-belaagd-in-noord

Ambulancepersoneel belaagd in Noord
Een stel verhitte omstanders gingen zaterdagavond volledig door het lint tegen ambulancepersoneel dat z'n werk probeerde te doen.

'We komen om te helpen, mong**l!', roept een belaagde ambulancebroeder tweemaal als de agressievelingen zijn overmeesterd door de politie. Het ambulancepersoneel was rond 19.30 uur op een ongeval op de IJdoornlaan in Noord afgekomen. Twee vrouwen waren daarbij gewond geraakt.

Bekenden van de slachtoffers waren ook aanwezig, meldt de politie. En zij begonnen zich te bemoeien met de situatie. Ze belemmerden de ambulancebroeders in hun werk en luisterden niet naar de verzoeken om rustig te doen.

Eén van de ambulancebroeders pakte daarom één van de verhitte mannen vast en duwde hem weg. Toen agenten ter plaatse kwamen, ging de man alsnog door het lint.

Een 32-jarige man is aangehouden op verdenking van verstoring van de openbare orde en het belemmeren van het ambulancepersoneel. De ambulancedienst beraadt zich nog op eventuele aangifte.

De twee gewonde vrouwen zijn uiteindelijk voor controle naar het ziekenhuis overgebracht.

--------------------------------------------------------------------------

Ongelofelijk weer :(

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 03:31 ----------

en dan dit ook nog

http://omroepwest.nl/nieuws/100-man-keert-zich-tegen-politie

waar slaat dit op in godsnaam

Die mensen moeten ze echt zo hard aanpakken, stelletje randdebielen.

Zo iemand een paar jaar opsluiten.

Lig je daar met nekklachten en de persoon die jou wilt gaan helpen wordt aangevallen door zo'n mong**l die het voor zijn lol doet.

Waar ligt de grens?

Gaan we over een paar jaar ook de slachtoffers van een aanrijding aanvallen voor de
lol?

Edit : Als je dat 2e artikel leest en je leest dat er maar 1 iemand is aangehouden dan snap ik aan de andere kant wel waarom mensen dit doen. Er zijn toch nooit gevolgen. Ik had liever gezien dat alle 100 mensen waren weggezet. Desnoods fl**ker je ze per 10 in een cel.

Vreemde zaak. Begrijp niet wat je bezielt als je ambulance personeel aan gaat vallen.

Dieptriest dit

Stel debielen. En dan nog gaan zeuren omdat de aangevallen broeder hem bij zijn nek pakte.

Daarom moet er in elke ambulance een kale man in pak meerijden. En elk lastig persoon een spuitje geven ala
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit soort dingen beginnen de laatste tijd routine te worden voor de ambulancemedewerkers. Mijn vader werkt ook op de ambulance en maakt dit soort dingen minimaal 2 keer per week mee. Die mensen willen gewoon hun werk doen, maar durven soms zelfs niet te auto uit te komen voor de politie er is door de dreigende sfeer. Zijn ook helaas meestal allochtone mensen die dit soort gedrag vertonen, gebeurt vaak zat dat de ambulance word gedwongen om iemand naar het ziekenhuis te brengen die niet eens die zorg nodig heeft.

keihard neerslaan zulke mensen...

Hier mogen wat mij betreft wel hoge boetes en in extreme situaties zelfs celstraf voor gegeven worden. Het gaat tenslotte over leven of dood.

En wat hen bezielt, het zijn gewoon aso's die niet verdragen dat een autochtoon iemand van hen komt helpen denk ik.

Bij bewezen aanwezigheid gewoon strafbaar stellen inderdaad, even nieuwe wet voor maken smerig strontvolk dat het is..

Vond het er maar vreemd uit zien, lijkt inderdaad alsof die broeder die gozer bij zijn strot pakt en of slaat , hij was ook best agressief tegen die agent ?! ,
maar die gasten horen daar gewoon niet PUNT !

Aggresief tegen ambulancepersoneel? Naam noteren en volgende keer zelf niet geholpen worden?
Dat je aggresief doet tegen de politie kan ik nog in komen. Maar ambulancemedewerkers proberen ook echt alleen maar de gewonden weer op te lappen ???

Aggresief tegen ambulancepersoneel? Naam noteren en volgende keer zelf niet geholpen worden?
Dat je aggresief doet tegen de politie kan ik nog in komen. Maar ambulancemedewerkers proberen ook echt alleen maar de gewonden weer op te lappen ???

Hoe wil je dat doen? Wil je dat ambulanciers vanaf nu bij elk ongeval eerst de naam van de persoon gaan vragen vooraleer ze te helpen?

jaja tis wat

dat van noordwijk is compleet verzonnen verhaal was er zelf bij er is geen ambulanciers aan geraakt maar omdat het 2uur was iedreen naar buiten kwam gingen ze gewoon ff de straat schoonvegen

mooie verzonnen verhaal
http://nos.nl/video/406235-hulpverleners-belaagd-in-noordwijk-en-amsterdam.html

Boeiend,

Ze hebben dan geen ambulance broeder aangeraakt maar blijkbaar is er wel voor gezorgt dat ze er niet snel bij konden komen, het gaat nu misschien goed maar wat als die jongen was gestorven?

en daarom mensen klappen die net de kroeg uitlopen die er niks van wisten kom zeg dit was veelste agressief opgetreden uitlokking noemen we dat
en in noordwijk is er hoop gezeik over de sluitingstijden dus kwam de polltie goed uit om hier ff slaatje uit te slaan

Terug
Naar boven