AndroidHealthClinic

Nieuws Man en vrouw uit Waalre mishandeld en verkracht door Roemenen

Bezoekers in dit topic

Adolffan, dat zullen alleen kortzichtige mensen beweren. Eerder Arnoldfan ;)

Van mij mag zeker wel de wet ingevoerd worden, dat wanneer dit soort vergelijkbare dingen gebeuren gelijk diegene(n) het land worden uitgezet.

:kiss:
 
*trekt bomberjack en kisten aan om niet het buitenbeentje te zijn*
 
Rabble Rabble Rabble

Mooi, mijn inbreng is ook gemaakt.
 
Je gaat toch ook niet op een verlaten veldje, helemaal alleen je tentje opzetten? Zoek dan een camping of iets dergelijks op.
klopt, dat is ook zeker riskant, vooral op die leeftijd, toch zijn er duizenden mensen die jaarlijks rondtrekken en te gierig zijn om een camping te betalen.

uiteraard rechtvaardigd dit de daden van dit tuig niet. ik hoop dat ze goed hard aan worden gepakt. voor mijn part gaan deze twee varkens de rest van hun leven tegemoet in een rolstoel en kunnen ze alleen nog maar eten door een rietje.
 
Toen ik in Italie verbleef was er ingebroken in ons huis. Midden in de nacht kwam meteen de militaire politie. Zij vertelden ons dat de illegale Roemenen in Italie een enorm probleem zijn en vrijwel elke inbraak in dat gebied aan hun te danken is. Vandaar dat ze nu ook hard aangepakt worden. Iets wat Nederland nooit zou durven.
 
Toen ik in Italie verbleef was er ingebroken in ons huis. Midden in de nacht kwam meteen de militaire politie. Zij vertelden ons dat de illegale Roemenen in Italie een enorm probleem zijn en vrijwel elke inbraak in dat gebied aan hun te danken is. Vandaar dat ze nu ook hard aangepakt worden. Iets wat Nederland nooit zou durven.

Italians do it better :D
 
Kunnen ze de maffia niet inzetten tegen dat tuig

:D
 
sja vervelend als dit gebeurd, moeten ze maar niet op vakantie gaan naar zo'n zigeunerland
 
sja vervelend als dit gebeurd, moeten ze maar niet op vakantie gaan naar zo'n zigeunerland

Zijn ook bijna allemaal Roma zigeuners die dat flikken in Italie staan bekend om hun asociale gedrag, heel goed van de regering Berlusconi om ze het land uit te sturen!
 
Zijn ook bijna allemaal Roma zigeuners die dat flikken in Italie staan bekend om hun asociale gedrag, heel goed van de regering Berlusconi om ze het land uit te sturen!

Verwacht van Berlusconi maar geen initiatief hoor, die fiets het liefst met champagne in de hand door 't land.

Maargoed er zijn nu gelukkig wel actie's tegen ze.
 
Verwacht van Berlusconi maar geen initiatief hoor, die fiets het liefst met champagne in de hand door 't land.

Maargoed er zijn nu gelukkig wel actie's tegen ze.

Maar deze rechtse regering weet wel van aanpakken niet alleen het zigeuner probleem maar ook het afval in Napels , die linkse treuzelaars deden er geen moer aan ,denk wel dat Berlusconi zn verkiezingsbeloftes heeft waargemaakt ookal had hij al lang achter tralies moeten zitten wegens corrupties.
 
De Roemenen die in Italie zitten, zijn er enkel om te roven en te verkrachten.Het is er echt een gigantisch probleem, gelukkig doet de regering er nu eindelijk iets aan. En dat gaat niet op een milde wijze.
klopt ,niet lang geleden is ook een Italiaanse verkracht en mshandeld.was heel erg in het nieuws daar.
volgens mij heeft ze het niet overleefd.ook Roemenen.het is een groot probleem dat roven en geweld van de Roemenen in Italie.

gingen Italianen wraak nemen met knuppels etc.
ja dat krijg je als de regering niet optreedt.
maar nu dan toch.

in Australie hadden ze dat probleem met Libanezen.die haalden ook allerlei rottigheid uit
.kreeg je ook rellen daar .
 
Maar deze rechtse regering weet wel van aanpakken niet alleen het zigeuner probleem maar ook het afval in Napels , die linkse treuzelaars deden er geen moer aan ,denk wel dat Berlusconi zn verkiezingsbeloftes heeft waargemaakt ookal had hij al lang achter tralies moeten zitten wegens corrupties.

hopelijk blijft deze regering wel wat langer in tact :o
 
Maar deze rechtse regering weet wel van aanpakken niet alleen het zigeuner probleem maar ook het afval in Napels , die linkse treuzelaars deden er geen moer aan ,denk wel dat Berlusconi zn verkiezingsbeloftes heeft waargemaakt ookal had hij al lang achter tralies moeten zitten wegens corrupties.

Ik ga de regering Prodi niet verdedigen maar dat Berlusconi weer de macht in handen heeft + straks gerechterlijke immuniteit, dat slaat echt alles. en dan met die militairen op straat, wat een neofascistische crap allemaal.

on topic: de keren dat ik in Rome was heb ik ook eerder negatieve ervaringen over gehouden aan de Roma. Zeker aan het Termini station.
 
Zijn we zelf geen haar beter als we dit als maatschappij zouden afstraffen met, 'oog om oog, tand om tand', dus afmaken?
Het trieste van dit vreselijke voorval is dat het een druppel op een gloeiende plaat is, alle mensen die dit doen afmaken kan niet dus wat is dan verstandig?
Geen rassenmenging is beetje simpel gedacht vind ik, want daar zijn wij met zijn allen uit ontstaan en de slechte mogen het niet winnen van de goede.
 
klopt ,niet lang geleden is ook een Italiaanse verkracht en mshandeld.was heel erg in het nieuws daar.
volgens mij heeft ze het niet overleefd.ook Roemenen.het is een groot probleem dat roven en geweld van de Roemenen in Italie.

gingen Italianen wraak nemen met knuppels etc.
ja dat krijg je als de regering niet optreedt.
maar nu dan toch.

in Australie hadden ze dat probleem met Libanezen.die haalden ook allerlei rottigheid uit
.kreeg je ook rellen daar .

Ze heeft het wel overleefd, maar ze kan niets meer.
 
Zijn we zelf geen haar beter als we dit als maatschappij zouden afstraffen met, 'oog om oog, tand om tand', dus afmaken?
Het trieste van dit vreselijke voorval is dat het een druppel op een gloeiende plaat is, alle mensen die dit doen afmaken kan niet dus wat is dan verstandig?
Geen rassenmenging is beetje simpel gedacht vind ik, want daar zijn wij met zijn allen uit ontstaan en de slechte mogen het niet winnen van de goede.
italianen hebben altijd wel vermenging gekend.
de oude romeinen hadden sowieso al hun legionairs uit alle delen van europa in hun legioenen.
germanen waren lijfwachten van keizers etc.

het is alleen als je teveel mensen uit een ander land je land krijgt geimporteerd dan ontstaan er problemen.
zeker als velen daarvan ook nog eens zwaar crimineel gedrag vertonen.

italie heeft zelf al genoeg werkeloosheid.als dan nog een berg roemenen en albanezen etc erbij krijgt ,ja de sfeer in een land word er dan niet beter op.
 
Back
Naar boven