MuscleMeat

visolie capsules

Van visolie aleen ga je geen kilo's vet verliezen. En die 5 kilo vvm van Mike87 komt niet van de visolie. 5kg vvm op 8 weken. Dat is potverdorie beter dan testo.

Als jij nou eerst eens googled voor je dit soort DOMME (ja dit is echt dom) topics opent.

net zoiets als ik een topic zou openen: " Hoeveel VVM heb jij in 1 maand gegained met een multivitamine?"

3 miljoen kilo

Als jij nou eerst eens googled voor je dit soort DOMME (ja dit is echt dom) topics opent.

net zoiets als ik een topic zou openen: " Hoeveel VVM heb jij in 1 maand gegained met een multivitamine?"

Haha :D Ik zie het heus nog wel een keertje gebeuren hier..
Net als die gast laatst die harde spieren kreeg door zijn liquid amino's:o

het belangrijkste aan visolie is dat er ook maar geen enkele studies is die zegt dat het niet of slecht werkt.

Het enige waarmee je rekening moet houden is vervuiling door zware metalen. MOET op de verpakking staan, anders is het rommel(kruidvat = rommel)

TESTOSTERONE NATION - Fish Oil and Fat Loss

De logs die ik ervan gelezen heb waren met vloeibare visolie in flesjes zonder vitamine E. 1 van die personen had 12lbs = 5,4kg spiermassa gewonnen in 10 weken terwijl hij voor de visolie niet vooruit ging. Het was wel een amerikaan dus moet je het met een (klein) korreltje zout nemen. Maar over het algemeen was iedereen er zeer positief over.

Dat zouk ik werkelijk met een korreltje zou nemen.

Verse visolie is natuulrlijk perfekt voor de omega-drietjes idd, helaas heel erg kort houdbaar en het is moeilijk een betrouwbare leverancier met echte verse visolie te vinden.
Iemand een goed adress voor echte verse visolie ?

Dat zouk ik werkelijk met een korreltje zou nemen.

Iemand een goed adress voor echte verse visolie ?

Hier ben ik ook erg benieuwd naar... Iemand een adres?

Ik gebruik nu vloeibare vis-olie en dat bevalt mij heel erg. Alleen het doseren is een beetje lastig omdat het met theelepels wordt aangegeven.

Terug
Naar boven