MuscleMeat

Visolie supplement?

Seaniejj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Beste iedereen,

Met de aankomende maand in zicht ben ik aan het einde van me bulkperiode gekomen en zoek naar goede middelen om droog te worden. Qua voeding en trainingsschema's beschik ik al over de juiste informatie. Ik denk er alleen over na om visolie als supplement toe te voegen, omdat deze mij mijn benodigde vetzuren gaan bezorgen. Ook heb ik gelezen dat het gebruik van dit supplement bevorderlijk is voor de droogtrain periode.

Kan iemand mij meer vertellen over het gebruik van dit supplement en welk product ik het beste kan gebruiken? Tevens haal ik al mijn supplementen bij de body en fitshop en bij deze zijn er veel verschillende mogelijkheden wat betreft visolie (omega-3, omega-3-6-9, liquide vorm, ultra omega, etc.). Door deze verschillende keuze vind ik het lastig om de juiste te bestellen.

Bij voorbaat dank!

Omega 3-6-9 hoef je niet, staat genoeg op internet waarom niet ;) (9 is niet essentieel en 6 krijgen we al genoeg binnen)

Heb zelf: http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-marinol-omega3-body-and-fit-sports-nutrition-330350/

Elke dag 2-4 capsules op de nuchtere maag. Neem het zelf eigenlijk het hele jaar door.

Waarom is Omega3 zo belangrijk?

Omega3 is onmisbaar voor sporters - steeds meer sporters gebruiken Omega 3 om hun prestaties en gezondheid optimaal te houden. De essentiële omega 3 vetzuren zijn erg belangrijk voor het optimaal functioneren van ons lichaam: ze stimuleren de afgifte van het groeihormoon, werking van hormonen, (ver)werking van eiwitten en de energieproductie waardoor de spiergroei, de stofwisseling en het uithoudingsvermogen vergroot wordt.

Omega3 is onmisbaar bij afslanken en dieet - een vetarm dieet met een tekort aan omega 3 kan de vetverbranding juist vertragen. Het metabolisme wordt vertraagd, waardoor er minder calorieën worden verbrand. Omega 3 optimaliseert de stofwisseling, verbrandingssnelheid en energieproductie. Daarbij helpt omega 3 overtollig vocht uit de weefsels af te voeren.

Omega3 de algemene gezondheidsvoordelen - Over weinig dingen is de wetenschap zo unaniem als over Omega 3: voldoende Omega 3 innemen, is essentieel voor onze gezondheid Omega3 heeft talloze gezondheidsvoordelen. Vanaf prilste kindertijd tot op latere leeftijd.
Gezondheidsvoordelen:
-essentieel voor de groei en ontwikkeling van onze hersenen
-draagt bij tot de goede werking van hart en bloedvaten
-bevordert het mentaal evenwicht
-versterkt het immuunsysteem

• Topic Starter Topic Starter
Top, bedankt voor de info!

No problem!

Terug
Naar boven