Fitness Seller

Visvetzuren kwaliteit

WTF?...J
e hoor mij nergens iets van B&F aanraden...Maar goed, over eenzijdigheid gesproken zegt jouw reactie mij genoeg...

Het enige wat ik zeg is dat als je naar de prijs/eiwitgehalte kijkt dan ben je bij XXL niet beter af. Sterker nog, je betaalt 30-35% meer voor 10-15% meer eiwit.
Uiteraard is het niet goed te praten dat de voedingswaarde bij B&F niet klopte. Maar zelfs dan ben je beter bij ze af.

Waar je echt in voordeel ben is bulkpowders en myprotein.

Dus volgende keer iets meer focus tijdens het lezen van andermans posts.

Alleen uit principe zou ik alleen niet bij Body & Fit bestellen. Dus ik ben dat totaal niet met je eens om Body & Fit boven XXL te verkiezen. XXL heeft een hele goede reputatie. Neemt niet weg dat ik de laatste tijd al mijn supps ook bij Myprotein haal.

WTF?...J
e hoor mij nergens iets van B&F aanraden...Maar goed, over eenzijdigheid gesproken zegt jouw reactie mij genoeg...

Het enige wat ik zeg is dat als je naar de prijs/eiwitgehalte kijkt dan ben je bij XXL niet beter af. Sterker nog, je betaalt 30-35% meer voor 10-15% meer eiwit.
Uiteraard is het niet goed te praten dat de voedingswaarde bij B&F niet klopte. Maar zelfs dan ben je beter bij ze af.

Waar je echt in voordeel ben is bulkpowders en myprotein.

Dus volgende keer iets meer focus tijdens het lezen van andermans posts.

Waar baseer je deze getallen op?

OT: had vroeger ook de visolie van b en f huismerk. Vond de kwaliteit slecht (omhuizing vd pil zacht, smaak proeft van mindere kwaliteit) tov xxl.

vorige maand voor de 1e keer bij Bulk Powders besteld

goede kwaliteit voor een vrij lage prijs dus voor mij voorlopig de nr1

(grote aanrader o.a cod liver oil )

Laatst bewerkt:
Waar baseer je deze getallen op?

OT: had vroeger ook de visolie van b en f huismerk. Vond de kwaliteit slecht (omhuizing vd pil zacht, smaak proeft van mindere kwaliteit) tov xxl.
Qua prijs heb je helemaal een punt. Ik had een dom rekenfoutje gemaakt. Schaam me diep voor.
Wat de visolie betreft koop ik wel bij hun de Clarinol als deze in de aanbieding is. Ik snap alleen niet wat je bedoelt dat je kan proeven dat het van mindere kwaliteit is. Smaak en kwaliteit zijn niet echt aan elkaar in dit geval gerelateerd.
Bij PWO's is wel zo dat des te smeriger des te beter is. ;)

Qua prijs heb je helemaal een punt. Ik had een dom rekenfoutje gemaakt. Schaam me diep voor.
Wat de visolie betreft koop ik wel bij hun de Clarinol als deze in de aanbieding is. Ik snap alleen niet wat je bedoelt dat je kan proeven dat het van mindere kwaliteit is. Smaak en kwaliteit zijn niet echt aan elkaar in dit geval gerelateerd.
Bij PWO's is wel zo dat des te smeriger des te beter is. ;)

Eens! Ik doelde meer op de omhulsing van het tabledje.

Heb hier al zoveel discussie over gelezen over kwaliteit van visolie.

Terug
Naar boven