MuscleMeat

Vitalife All The Whey & Mammoth combinatie

feza

Novice
Waardering
0
Hey hallo,

Ik heb een vraag betreft deze combinatie. :)

Kan enorm veel eten maar kom amper iets bij en wil dus een Weight Gainer proberen genaamd ; Mammoth.

Aangezien ik ook Vitalife gebruik zal dit mogelijk de volgende dosering zijn :

2 scheppen Whey en 2 scheppen Mammoth

Is dit een goed idee of schiet ik mezelf tekort?

wat is je voedingsschema , als je voeding niet in orde is kan je supps nemen wat je wilt maar dan boek je geen goede resultaten

feza zei:
Hey hallo,

Ik heb een vraag betreft deze combinatie. :)

Kan enorm veel eten maar kom amper iets bij en wil dus een Weight Gainer proberen genaamd ; Mammoth.

Aangezien ik ook Vitalife gebruik zal dit mogelijk de volgende dosering zijn :

2 scheppen Whey en 2 scheppen Mammoth

Is dit een goed idee of schiet ik mezelf tekort?
per dag per maaltijd per shake???

• Topic Starter Topic Starter
JAXX zei:
wat is je voedingsschema , als je voeding niet in orde is kan je supps nemen wat je wilt maar dan boek je geen goede resultaten

Ik eet heel gezond, ongeveer 4/5 keer per dag. Denk aan vis en veel zuivel producten.

En 2 scheppen van beide, per dag. Ik doe nu 4 scheppen whey per dag (in een shake natuurlijk) en aangezien er ook Whey in Mammoth zit kan er dus minder gebruikt worden.

Mammoth moet je niet nemen, lost erg slecht op.

feza zei:
Ik eet heel gezond, ongeveer 4/5 keer per dag. Denk aan vis en veel zuivel producten.

En 2 scheppen van beide, per dag. Ik doe nu 4 scheppen whey per dag (in een shake natuurlijk) en aangezien er ook Whey in Mammoth zit kan er dus minder gebruikt worden.
Weet je je dagelijks verbruik in kcal en het aantal kcal in je schema??? als je je verbruik weet en je gaat daar boven zitten wet ik zeker dat je wel aankomt

Mars zei:
Mammoth moet je niet nemen, lost erg slecht op.

Ik heb daarvoor een Milk Shaker. Werkt perfect indien alleen eerst melk en pas daarna whey wordt toegevoegd. Hoe het met Mammoth (kan) gaan weet ik nog niet.

JAXX zei:
Weet je je dagelijks verbruik in kcal en het aantal kcal in je schema??? als je je verbruik weet en je gaat daar boven zitten wet ik zeker dat je wel aankomt

Ik train ongeveer 5 uur in de week en eet best veel. Maar is het niet gewoon beter als ik die Mammoth gewoon probeer. Aan de ene kant niet zo'n zin om elke dag overdreven zitten eten, terwijl het veel makkelijker kan.

Haast een correctie maar :

Twee scheppen Whey en één schep Mammoth voor de training en hetzelfde precies na de training. Dat wil ik doen. :)

feza zei:
Ik train ongeveer 5 uur in de week en eet best veel. Maar is het niet gewoon beter als ik die Mammoth gewoon probeer. Aan de ene kant niet zo'n zin om elke dag overdreven zitten eten, terwijl het veel makkelijker kan.

Twee scheppen Whey en één schep Mammoth voor de training en hetzelfde precies na de training. Dat wil ik doen. :)

Als je wilt aankomen en je komt moeilijk aan dan zul je toch flink moeten gaan vreten. Dat is niet makkelijk, maar 6/7x per dag goed eten zul je moeten doen om aan te komen. Mammoth of een andere weightgainer nemen als aanvulling en dus niet als vervanger van vast voedsel, als het echt nodig is.

DavyO zei:
Als je wilt aankomen en je komt moeilijk aan dan zul je toch flink moeten gaan vreten. Dat is niet makkelijk, maar 6/7x per dag goed eten zul je moeten doen om aan te komen. Mammoth of een andere weightgainer nemen als aanvulling en dus niet als vervanger van vast voedsel, als het echt nodig is.

6 á 7 keer per dag is behoorlijk veel, en ja, het zal heel moeilijk zijn. Toch neig ik naar het idee om ook de Mammoth te gebruiken plus eten wat ik nu doe.

Ik wil dat gewoon proberen. En volgens mij schilt het ook gewoon geld op maand basis.

feza zei:

op de makkelijke weg kom je er niet je zult er wat voor moeten doen

feza zei:
Ja, dat begrijp ik. Dus mijn plan wordt afgeraden?

Probreer zoveel mogelijk uit gewone voeding te halen, bereken je basisbehoefde en ga daar boven zitten met 500kcal of meer. Als je dan nog niet aankomt pak dan die weightgainer.

Wat zijn trouwens je stats kerel?

DavyO zei:
Wat zijn trouwens je stats kerel?

Hehehe, dan gaan jullie keihard lachen !! :D

Op dit moment niet noemenswaardig, maar vooruit :

24 jaar, 1.90m, 75kg.

1) Squat 65 kg
2) Benchpress 40 kg
3) Biceps 14 kg

Tuurlijk heb je er meer, maar deze zijn denk ik voor iedereen hier bekend. ;)

Yzord zei:
Que? Waar haal je deze onzin vandaan?

Mars moet gewoon wat te zeiken hebben... ;)

feza zei:
Hehehe, dan gaan jullie keihard lachen !! :D

Op dit moment niet noemenswaardig, maar vooruit :

24 jaar, 1.90m, 75kg.

1) Squat 65 kg
2) Benchpress 40 kg
3) Biceps 14 kg

Tuurlijk heb je er meer, maar deze zijn denk ik voor iedereen hier bekend. ;)

Ik ga niemand uitlachen, gewoon lekker gaan vreten en goed trainen kerel :D
Die stats worden dan vanzelf beter :)

Hey daar ben ik weer. ;)

Ik heb dus die Mammoth gekocht en smaakt zeer goed i.c.m. melk.

Doe dus voor de training ; één schep
Mammoth en twee scheppen Whey. Na de training hetzelfde.

Mocht iemand interesse hebben in die Mammoth. Ik ben dus een ecto en gebruik nu het spul ongeveer één week met Whey van Vitalife en ben dus ~2 kilo aangekomen.

*En ja. Mammoth loste niet zo goed op totdat ik het langer in de Princess milk-shaker deed.

Aanrader !! :thumbup:

Terug
Naar boven