XXL Nutrition

Vitamine B5

Mosselman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Dag Bb'ers,

Ben momenteel bezig met mijn 2e kuurtje en neem daarbij ook vitamine b5.
Heb een aantal potjes bij de tuinen gekocht, tabletten van 500 mg.
Nu neem ik hier 2 per dag van maar merk dat ik nog wel een paar pukkeltjes heb.

Zijn er mensen die er misschien meer nemen en waarbij het puistgehalte minder is ???
Graag een reactie :D

Denk dat 2 wat weinig is.
Ik heb het van www.stopacne.nl en neem er de eerste 5 dagen 2x5stuks in (5 gram totaal) na 5 dgan moet ik het verhogen naar 4x5stuks(10gram) totaal.
Kijk anders ff op die site. Die is sowieso goedkoper als de tuinen

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt man....ga gelijk wat bestellen :D

Ik nam de poedervorm(5gram). Dat ging prima

Poedervorm van www.stopacne.nl werkt perfect en is goedkoop! Neem 5g ED en moest je toch nog doorbraak krijgen de dosis verhogen tot 10g.
Kan wel enkele weken duren voordat je iets begint te merken!!

dannyz,

neem een theelepel, roer dit door je water; vervolgens heb je 2 mogelijkheden:

1) je kapt het snel naar binnen terwijl er nog klonters in je glas zweven
2) je laat het een vijftal minuten staan; je vitb5 zou opgelost moeten zijn... indien niet : iets meer water toevoegen en nog eens roeren, daarna weer paar minuutjes laten oplossen

dannyz,

2) je laat het een vijftal minuten staan; je vitb5 zou opgelost moeten zijn... indien niet : iets meer water toevoegen en nog eens roeren, daarna weer paar minuutjes laten oplossen

en het is echt ****ing smerig, maar idd na paar minuten moet het opgelost zijn

Ik zat op een gegeven moment op 15 gram en toen hielp het best wel goed, lager dan dat hielp bij mij niet.

Ik doe klein beetje water in glas dan b5 erin snel roeren en in 1 keer weg.

Iemand ervaring met de tabletten van stopacne.nl? Klinkt makkelijker (en smakelijker) dan het poeder!

Dat poeder valt echt wel goed mee hoor. Is niet lekker, maar is direct binnen... Prijs/kwaliteit het beste. Geen ervaring met die tabletten.

dannyz,

Heb het idd een paar minuten laten staan en nu lost het goed op. Thanks!

B Vitamines nooit los nemen, altijd een vitamine b complex naast slikken (anders krijg je dat de b-vitamines met elkaar gaan concurreren met mogelijk tekorten bij andere b-vitamines).

Poedervorm van www.stopacne.nl werkt perfect en is goedkoop! Neem 5g ED en moest je toch nog doorbraak krijgen de dosis verhogen tot 10g.
Kan wel enkele weken duren voordat je iets begint te merken!!

500g kost je daar 40 euro (30 product + 10 verzending), en daar doe je dan nog geen 2 maand mee.

Bah, is op zich niet zo veel geld, maar voor 2 maandjes een poedertje te kunnen nemen tegen acne... Is het nergens goedkoper te verkrijgen?

500g kost je daar 40 euro (30 product + 10 verzending), en daar doe je dan nog geen 2 maand mee.

Bah, is op zich niet zo veel geld, maar voor 2 maandjes een poedertje te kunnen nemen tegen acne... Is het nergens goedkoper te verkrijgen?

Je hoeft het niet te doen?
Maar snap je probleem niet. Je heb er wel geld voor over om te kuren(met gel:s) maar geen geld om eventueel puisten tegen te gaan.
Sorry hoor maar begrijp dat zelf niet. Al zou t meer kosten zou ik het ervoor overhebben. Beter wat geld kwijt als een maanlandschap op je rug ofzo. Ik slik zelf de capsules b5 en heb tot nu toe geen puist.

Voor mensen die geen tijd/zin hebben om het te laten staan: doe het in warm water, lost het meteen op;) Werkt perfect.

ik koop het op bulkpowders.co.uk

1kg voor 41pond

Terug
Naar boven