Fitness Seller

vitamine C

tommy007

Novice
Waardering
0
waar halen jullie jullie vitamientjes c?

In aldi liggen er een paar doosjes van 40 tabletten voor 2 euro, maar ik vraag me af of er veel verschil is tussen verschillende soorten

Ik heb die van het merk Roter, wat het kost geen idee. Maar kreeg het vroeger al en nu weer en het bevalt goed

ester c is zuur vrij kan een voordeel zijn voor maag/darm

Eet gewoon een kiwi meer of drink wat sinaasappelsap... of is dit niet voldoende dan?

Op den duur gaan bodybuilders niet meer gigantisch veel eten maar allerlei poedertjes en pilletjes slikken.

Het is geen vervanging maar een aanvulling net alle andere supplementen.
In groente en fruit zit nog zooo veel meer dan alleen C

wimmos zei:
Eet gewoon een kiwi meer of drink wat sinaasappelsap... of is dit niet voldoende dan?

Op den duur gaan bodybuilders niet meer gigantisch veel eten maar allerlei poedertjes en pilletjes slikken.

voor de meeste mensen is het niet te doen zoveel vit.c via de voeding binnen te krijgen. Je kunt moeilijk 20 of 30 sinaasappels per dag gaan eten.

de basis blijft natuurlijk goede voeding maar een beetje aanvulling kan geen kwaad aangezien je ook veel van je lichaam vergt.

Ik ging me er alleen maar rotter door voelen iemand daar een verklaring voor????

Wat Amxerxes al zei, veel vitamine C is ''zuur''.
In wat hogere doseringen en vooral op nuchtere maag kun je je daar heel naar bij voelen. Geef liever een paar euro meer uit voor een goede Ester C verbinding.
Dit evenaart ook veel meer de vitamine C zoals die in de natuur voorkomt.

En natuurlijk heeft iedereen gelijk die zegt dat goede voeding de belangrijkste basis is en blijft.
Hoe je het ook wendt of keert, supplementen blijven slechts aanvullingen.
Slik niet zomaar luk raak wat, maar bepaal eerst voor jezelf of, en zo ja wat, je aan je dagelijkse voeding moet toevoegen.

• Topic Starter Topic Starter
ik eet momenteel elke dag een halve paprika

een paprika is ongv 200gram, en er zit 150mg vitamine c / 100g in, wat meer is dan de ADH

VitC van kruidvat, 8 euro voor 240 tabs van 1000 mg.

drink veel jus d orange van fitavit zit eehl wat in 30mg per 100 ml en dan natuurlijk veel groeten wat gezengd wordt en als aanvulling kan je wel aan pilletjes denken maar dat is ook al gezegd succes

Rotor.
Bevalt goed en ik vind deze echt lekker.
Ik koop altijd een duo pack dan valt de prijs nog mee.

Is deze time released Rob G?

Vitamine C zit in meer producten dan je denkt! Zelfs in aardappels!

Vitamine C haal ik uit Clitoris, hoef je alleen te likken en niet zo vaak slikken.........

Ik heb nu die van XXL Nutrition...

Ik heb hier zo'n grote pot (1,3kg) ascorbid acid van 1fast400 staan. :D

Terug
Naar boven