Fitness Seller

Vitamine tegen acne/puisten

DBC01 zei:
Nee, met die pot poeder van 1Fast, da's lekker! :D
gaat prima, en die smaak valt egt wel mee. ff theelepeltje 2x per dag met water mengen en drinken, slokje water wegspoelen... easy :)

Conclusie: mijn mening over dat poeier is zo gek nog niet :D

Enne, extra tipje voor de puisten: Hardnekkige die niet willen weggaan, behandel je even intensief met wat druppeltjes Sterilon, gedurende een paar uur om het uur een druppel en de ochtend erna is ie utgebrand! :D

Superspul.

Laatst bewerkt:
Sterilon??? is dat net zoiets als ontsmettings-alcohol?

wat je ook kunt doen is ff naar de dokter gaan...kun je een of andere soort zalf krijgen met anti biotica. Heb ik nu ook sinds gister en het begint nu al wat minder te worden...(maar dat zal dan wel eerder van het uitdrogen zijn door de alcohol die erin zit want het zou pas binnen een week of 2 beginnen te werken. En na 8 weken zou het trouwens volledig weg moeten zijn :))

pascalletjuhh zei:
wat je ook kunt doen is ff naar de dokter gaan...kun je een of andere soort zalf krijgen met anti biotica. Heb ik nu ook sinds gister en het begint nu al wat minder te worden...(maar dat zal dan wel eerder van het uitdrogen zijn door de alcohol die erin zit want het zou pas binnen een week of 2 beginnen te werken. En na 8 weken zou het trouwens volledig weg moeten zijn :))

Zou moeten ja.......maar reken er maar niet op, ze komen toch weer terug, voor al op jouw leeftijd.

Bij mij werkt die shit van de huisarts niet, ga volgende week ff naar de dermatoloog, ff kijken wat hij op voorraad heeft :)

Sterilon is ontsmettings-alcohol ja.

Als je in Spanje bent, sla wat tubes PLASIMINE CREMA in, die zijn niet goedkoop maar die zalf IS DE OPLOSSING VOOR AL JE ACNÉ!!!

ik heb alles van de huisarts al geprobeert hehe. antibitiotica, benzoylperoxide, alles. Hij vertelde dat ik nu als enige keus alleen nog ro-accutane heb, maar er zitten veel bijwerkingen aan :(

Ro-accutane is de Moeder aller Puistenbehandelaars.

Niet tijdens een kuur doen, en voor de rest héél gezond leven.
Maar mijn Spaanse crèmpje gaat het doen bij jou!

DBC01 zei:
Ro-accutane is de Moeder aller Puistenbehandelaars.

Niet tijdens een kuur doen, en voor de rest héél gezond leven.
Maar mijn Spaanse crèmpje gaat het doen bij jou!

:D speciaal voor de boardleden gaat DBC die creme importeren en in de online shop verkopen

DBC01 zei:
Sterilon is ontsmettings-alcohol ja.

Als je in Spanje bent, sla wat tubes PLASIMINE CREMA in, die zijn niet goedkoop maar die zalf IS DE OPLOSSING VOOR AL JE ACNÉ!!!

ff noteren :)

Ik neem aan te koop bij een spaanse Apo??

BBwannabe zei:
ik heb alles van de huisarts al geprobeert hehe. antibitiotica, benzoylperoxide, alles. Hij vertelde dat ik nu als enige keus alleen nog ro-accutane heb, maar er zitten veel bijwerkingen aan :(

Valt best mee BBwanabee.

Ik geef je 1 advies: DOEN!!1 je zult er geen spijt van krijgen.

Ik zat 3 jaar geleden heel mijn gezicht onder, niks wertke en binnen 3 maanden waren ze weg met roacutane. Daarna heb ik een half - 3 kwart jaar geen puist meer gehad.

Als iemand nog een paar doosjes heeft liggen.....stuur me maar een mail :)

Pumpin' zei:
Zou moeten ja.......maar reken er maar niet op, ze komen toch weer terug, voor al op jouw leeftijd.

Bij mij werkt die shit van de huisarts niet, ga volgende week ff naar de dermatoloog, ff kijken wat hij op voorraad heeft :)

nou...ik heb niet zooo'n erge last van acne...die anti biotica wat ik heb is voor matig tot ernstige acne en ik heb matige...iig geen ernstig dus ik verwacht wel dat het er van weggaat. Want nu al na 3dagen gebruiken zie je al veel verschil. En sowieso na 8weken is dat spul uitgewerkt dan ben je er imuumn voor (of hoe schrijf je dat) en dan 8weken later kun je het weer gebruiken dus ik ben al blij als het die 8weken dat ik het niet kan gebruiken wegblijft dan gebruik ik het daarna wel weer :)

Terug
Naar boven