dream warrior
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
DBC01 zei:
lach niet 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:
lach niet 
B-52 ouweskydirk zei:

gaat prima, en die smaak valt egt wel mee. ff theelepeltje 2x per dag met water mengen en drinken, slokje water wegspoelen... easyDBC01 zei:

Zoutzak zei:gaat prima, en die smaak valt egt wel mee. ff theelepeltje 2x per dag met water mengen en drinken, slokje water wegspoelen... easy![]()

haha ik vind et best lekker inmiddels.dream warrior zei:ik ril telkens ik een slok neem van dit radioactieve spul![]()

)pascalletjuhh zei:wat je ook kunt doen is ff naar de dokter gaan...kun je een of andere soort zalf krijgen met anti biotica. Heb ik nu ook sinds gister en het begint nu al wat minder te worden...(maar dat zal dan wel eerder van het uitdrogen zijn door de alcohol die erin zit want het zou pas binnen een week of 2 beginnen te werken. En na 8 weken zou het trouwens volledig weg moeten zijn)

DBC01 zei:Ro-accutane is de Moeder aller Puistenbehandelaars.
Niet tijdens een kuur doen, en voor de rest héél gezond leven.
Maar mijn Spaanse crèmpje gaat het doen bij jou!
speciaal voor de boardleden gaat DBC die creme importeren en in de online shop verkopenDBC01 zei:Sterilon is ontsmettings-alcohol ja.
Als je in Spanje bent, sla wat tubes PLASIMINE CREMA in, die zijn niet goedkoop maar die zalf IS DE OPLOSSING VOOR AL JE ACNÉ!!!

BBwannabe zei:ik heb alles van de huisarts al geprobeert hehe. antibitiotica, benzoylperoxide, alles. Hij vertelde dat ik nu als enige keus alleen nog ro-accutane heb, maar er zitten veel bijwerkingen aan![]()

Pumpin' zei:Zou moeten ja.......maar reken er maar niet op, ze komen toch weer terug, voor al op jouw leeftijd.
Bij mij werkt die shit van de huisarts niet, ga volgende week ff naar de dermatoloog, ff kijken wat hij op voorraad heeft![]()

dream warrior zei:speciaal voor de boardleden gaat DBC die creme importeren en in de online shop verkopen
DBC01 zei:Die tubetjes zijn prijzig maar als je er een wil proberen roep maar.