AndroidHealthClinic

Vitamine tegen acne/puisten

Ik heb de aandelen van Clearasil in Spanje indertijd flink in waarde omhoog gebracht!
:D

Ik bestelde elke week een pot met 60 van die doekjes. Prachtig spul.

Denk erom dat als je Roaccutane gebruikt, het de eerste weken juist kan verergeren.
Dat is een normale reactie.

DBC01 zei:
Ik heb de aandelen van Clearasil in Spanje indertijd flink in waarde omhoog gebracht!
:D

Ik bestelde elke week een pot met 60 van die doekjes. Prachtig spul.

Denk erom dat als je Roaccutane gebruikt, het de eerste weken juist kan verergeren.
Dat is een normale reactie.

Een pot van 60 doekjes?? Hier heb je ze alleen met 25 doekjes per doosje/zakje. Kunje ze daar dan met 60 bestellen en wat is de prijs en WAAR bestel je die dan?

Ze zijn super handig en werken naar mijnmening ook nog goed.

Die doekjes waren die Clearasil 'pads'.

Zaten in een ronde pot.

Dat was geen goedkope troep, prijs ben ik vergeten maar hou zo'n beetje €8 aan.
Ik kocht ze in de apotheek.

Ik heb vandaag een soort bijtend spul van de dokter gekregen, ben de naam ff kwijt maar als ik het op doe dan brand het wel een beetje.. maar ik moet dit 4 weken proberen en dan kijkt de dokter of het zin heeft om hiermee door te gaan of iets anders te proberen.(of misshien is het weg)

acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
grrrrrrrrrrrr

Ik heb zo'n mooi gevormd koppie maar het word verdoet door die PUISTEN ahrgggg !

ben nu de B-5 aan het spreiden over de dag 3-4x en het begint te verbeteren,
maar vorige week had ik een echte"outbreak" op de armen van schouders tot elleboog
zat ik onder de pimpels,wie heeft hier nog last van gekregen van zo'n outbreak?

not me. Bij mij gaat nu alles redelijk goed, nu ik goed schoonhou en geen uitdrogens spul gebruik. ( 2-3 puistjes op het gezicht.)

BBwannabe zei:
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
grrrrrrrrrrrr

Hoe gaat het nou met jou acne?? Je kuur is nu toch al weer een tijdje voorbij, wordt het al wat beter??

Ik zit in de laatste week van mijn nakuur. De acne op mijn rug en schouders is minder geworden, maar de acne in m'n gezicht zit er nog steeds. Ik heb ro-accutane van de dokter voorgeschreven gekregen waar ik a.s. woensdag mee begin.

BBwannabe zei:
Ik zit in de laatste week van mijn nakuur. De acne op mijn rug en schouders is minder geworden, maar de acne in m'n gezicht zit er nog steeds. Ik heb ro-accutane van de dokter voorgeschreven gekregen waar ik a.s. woensdag mee begin.

zo, ik ben vandaag ook even langs de dermatoloog geweest en meteen roacutane meegekregen. Ik moet 20 mg per dag gaan nemen. Hoe zit dat bijjou BBwanabee??

Hij vertelde verder dat af en toe een biertje best kon en een bloedtest was niet nodig. Ik heb 90 caps van 20 mg gekregen dus ik moet het 3 maanden gaan doen. Als ik op vakantie ga dan moet ik ff stoppen want "dan kan je tenminste fatsoenlijk zuipen" zoals mijn dokter het zei haha ;)

Ikmoet alleennog even navragenhoe het zit met zon(nebanken). Hij zei dat zon niet veel kwaad kon, maar op de bijsluiter staat van wel.

Hij zei verder dat de gevaren an roacutane voor overtrokken worden en dat het een veilig product is :) Nouik ben benieuwd. Ik ben meteen vandaag begonne. :)

Beters man! Ik moet nog ff op mijn uitslag wachten woensdag. Ik weet toch wel zeker dat ik het krijg. Laat me ff weten of zonnebanken wel of niet slecht is, want daar ben ik ook wel benieuwd naar.

dream warrior zei:
ben nu de B-5 aan het spreiden over de dag 3-4x en het begint te verbeteren,
maar vorige week had ik een echte"outbreak" op de armen van schouders tot elleboog
zat ik onder de pimpels,wie heeft hier nog last van gekregen van zo'n outbreak?
het zou in het begin erger kunnen worden, omdat alle 'onderliggende acne' naar buiten wordt gedrukt...

bij mij is het op mn rug stuk minder geworden in paar weken tijd, gezicht gaat ook beter (mede door zon)

Zoutzak zei:
het zou in het begin erger kunnen worden, omdat alle 'onderliggende acne' naar buiten wordt gedrukt...

bij mij is het op mn rug stuk minder geworden in paar weken tijd, gezicht gaat ook beter (mede door zon)

het is ook veel aan het beteren nu er staat maar 1/2 van wat ik vorige week had dus die B-5 doet goed z'n werk,ook de smaak begint te wennen :D

Laatst bewerkt:
BBwannabe zei:
Beters man! Ik moet nog ff op mijn uitslag wachten woensdag. Ik weet toch wel zeker dat ik het krijg. Laat me ff weten of zonnebanken wel of niet slecht is, want daar ben ik ook wel benieuwd naar.

ja zonnebanken en zon mag, MAAR je verbrand wel eerder.

je mag dus ook zuipen maar beter is als je ff rustig an doet.

ik heb het ff aan de dochter van de dermatoloog gevraagt, die zit namelijk bij mijin de klas

Het KAN erger worden maar hoeft niet. In mijn geval zou het niet snel erger worden zei hij. Ligt eraan welk soort puisten je hebt.

Verder huid ALLEEN met water wassen. Die clearsil etc. is allemaal aangepraat door de marketingmensen etc. :) was zijn mening

dream warrior zei:
het is ook veel aan het beteren nu er staat maar 1/2 van wat ik vorige week had dus die B-5 doet goed z'n werk,ook de smaak begint te wennen :D

shit. vergeten te vragen of dat egt werkt. volgende keer ff doen.

Terug
Naar boven