skydirk zei:
Klopt in 1 keer al je puisten weg!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
skydirk zei:

DBC01 zei:Ik heb de aandelen van Clearasil in Spanje indertijd flink in waarde omhoog gebracht!
Ik bestelde elke week een pot met 60 van die doekjes. Prachtig spul.
Denk erom dat als je Roaccutane gebruikt, het de eerste weken juist kan verergeren.
Dat is een normale reactie.
BBwannabe zei:acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
acne sucks
grrrrrrrrrrrr
BBwannabe zei:Ik zit in de laatste week van mijn nakuur. De acne op mijn rug en schouders is minder geworden, maar de acne in m'n gezicht zit er nog steeds. Ik heb ro-accutane van de dokter voorgeschreven gekregen waar ik a.s. woensdag mee begin.

Nouik ben benieuwd. Ik ben meteen vandaag begonne. 
het zou in het begin erger kunnen worden, omdat alle 'onderliggende acne' naar buiten wordt gedrukt...dream warrior zei:ben nu de B-5 aan het spreiden over de dag 3-4x en het begint te verbeteren,
maar vorige week had ik een echte"outbreak" op de armen van schouders tot elleboog
zat ik onder de pimpels,wie heeft hier nog last van gekregen van zo'n outbreak?
Zoutzak zei:het zou in het begin erger kunnen worden, omdat alle 'onderliggende acne' naar buiten wordt gedrukt...
bij mij is het op mn rug stuk minder geworden in paar weken tijd, gezicht gaat ook beter (mede door zon)

BBwannabe zei:Beters man! Ik moet nog ff op mijn uitslag wachten woensdag. Ik weet toch wel zeker dat ik het krijg. Laat me ff weten of zonnebanken wel of niet slecht is, want daar ben ik ook wel benieuwd naar.
was zijn meningdream warrior zei:het is ook veel aan het beteren nu er staat maar 1/2 van wat ik vorige week had dus die B-5 doet goed z'n werk,ook de smaak begint te wennen![]()
na een tijdje ga je het lekker vinden, mark my wordsdream warrior zei:

Zoutzak zei:na een tijdje ga je het lekker vinden, mark my words![]()