MuscleMeat

Vivian Hylkema Tabak EUROPEES KAMPIOEN

Top Prestatie !!!!
Fotoooossss?????

.................

Laatst bewerkt:
...............

Laatst bewerkt:
Reggie heeft The Universe gedaan, VIv niet. Ik denk dat Viv een wedstrijd van de WPF heeft gedaan of zoiets...

Ja klopt WPF in Italy,heb fotos gezien van Diana van de YBF jeeezuuussss she's BIG!!!!!!
Echt Superrr.....

Foto's Vivian Hylkema-Tabak

Hierbij zijn wat foto's van Vivian's afgelopen wedstrijden, de EK kampionschappen en de Pro World Cup in Bulgaria.

BNFF-WFF

Er zijn meer foto's maar ik weet niet hoe ik ze bij deze tekst toevoeg????

Sorry.. maar vindt het een beetje tegenvallen... Verhouding klopt nog niet. D'r benen zijn huge, maar bovenlichaam niet. Moeilijk te beoordelen vanaf 1 foto, maar ik had de uitslag precies omgedraaid.

• Topic Starter Topic Starter
jaaa ruiken we daar iets van jaloerzie.....:D

verwacht niet echt dat aimee jaloers zal zijn .....

• Topic Starter Topic Starter
Hoor nu net dat ze ook een gastoptreden doet met haar Man Hans op de YBF wedstrijd

jaaa ruiken we daar iets van jaloerzie.....:D

Nee zeker niet! :o Ik vind haar benen wel mooi, ook al zijn ze niet echt gelijnd maar de vorm wel. Zou best zulke beentjes willen hebben, maar de rest vind ik eerlijk gezegd niet mooi... Dus nee, jaloers zekers niet!

Denk dat er geen vrouw in nederland is die aan haar benen kan tippen.In verhouding is de bovenlichaam wat smal,maar daar in tegen kneiterhard maar toch vrouwelijk.

Nee zeker niet! :o Ik vind haar benen wel mooi, ook al zijn ze niet echt gelijnd maar de vorm wel. Zou best zulke beentjes willen hebben, maar de rest vind ik eerlijk gezegd niet mooi... Dus nee, jaloers zekers niet!

Praat je zo over je collega? Ze is wat jaartjes ouder en ziet er topfit uit. Valt me tegen, sportmentaliteit....:D Je mening mag je altijd ventileren maar of dat op die manier moet?:rolleyes: jammer!

Wat een kick voor een mod:D

Terug
Naar boven